Annons:
Etikettom-sajten
Läst 657 ggr
kattöga
2019-05-09 11:07

Uppdatera länksidan

Om det finns för mycket tid över nu under våren och sommaren, och vädret inte lockar till att slappa i hängmattan 😉, så kanske sidan "Länkar" kan rensas (och gärna uppdateras med nya fräscha länkar)?

Väldigt många sajter som länkas till existerar inte längre. Andra leder till sidor som inte finns på sajterna  osv.

Jag har haft alldeles för mycket tid nu på morgonen 😃 så jag listade upp länkarna som inte längre fungerar. Se bifogad pdf .

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
annzoo
2019-05-09 13:35
#1

Vars hittar du alla länkar ?

kattöga
2019-05-09 16:22
#2

I webbversionen ser man rubrikerna direkt under bannern, där finns "Länkar". 
Hur det ser ut i mobilversionen vet jag inte…

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Lena
2019-05-09 18:27
#3

#0 Det är nog tyvärr mycket som inte är aktuellt längre på Länksidan. Det var länge sedan den uppdaterades. Tack för att du uppmärksammande oss på detta.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattöga
2019-05-09 19:22
#4

#3 Ja, alla de länkar som jag listat upp i pdf:en (i #0) behöver antingen tas bort eller åtgärdas (= de sajter som fortfarande existerar men inte har den sida som länken leder till).  De som fortfarande fungerar, finns inte med i min pdf.

Det är ju inget akut, men det känns alltid roligare om länkar fungerar. 😉

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

OberonsMatte
2019-05-09 20:33
#5

#4 Det var jag som inte rensade tillräckligt, men nu har jag tagit bort eller ändrat alla som var med på din lista, och några till. Ska kolla igenom hela listan lite mer noga vid senare tillfälle. Tack för att du kollade!

Sajtvärd Katter iFokus

kattöga
2019-05-09 21:11
#6

#5 👍 Jag ville inte stressa på! Bara  tipsa ifall  det finns tid och lust nu i vår/sommar. Alltid kul om länkar är aktuella, så kul o tack för att du redan nu fixat o trixat!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
vendelay
2019-05-11 20:14
#7

Länklistan kommer att tas bort när den nya versionen av iFokus släpps, så ni behöver inte lägga alltför mycket energi på den. Istället kan det vara smart att spara länkarna i ett inlägg, om ni vill ha kvar dem!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

kattöga
2019-05-12 07:53
#8

#7 Aha, ja, jag tror att länkar kan vara bra att ha kvar. Kanske i en artikel istället då, när nya versionen släpps…

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

OberonsMatte
2019-05-12 10:05
#9

#7 Tack för info, bra att veta.

Sajtvärd Katter iFokus

Upp till toppen
Annons: