Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 788 ggr
Quincy
4/16/19, 7:31 PM

Hälsokontroll för seniora katter

Hej, Har någon tips på bra djurklinik som erbjuder hälsokontroll för seniora katter till ett rimligt pris? Gärna inom Stockholmstrakten.

Annons:
[[eskils_]]
4/18/19, 11:17 AM
#1

Normalt går man väl till sin vanliga veterinärklinik som känner katten och som brukar vaccinera den etc. Det tycker jag är en fördel. Om de är bra tycker jag att det inte spelar så stor roll om de tar någon hundralapp mer eller mindre, för det är ju bara en gång om året man gör seniorkoll.

micki78
4/20/19, 12:59 PM
#2

Ligger väl runt 2000kr på dom flesta ställen. Ska själv med min katt på undersökning snart, jag går till min ordinarie veterinär som känner mig och mina katter. Jag vet att kliniken är bra ochså och det känns alltid bra att veta.

Nyhär
4/20/19, 6:26 PM
#3

Distriktarna brukar ha fasta priser och bra hygien. Jag föredrar distriktsveterinärerna.

Inlägget är redigerat av adm. Tänk på tonen!

Denna kommentar har tagits bort.
Quincy
5/26/19, 8:15 PM
#5

Kan säga att det skiljer rätt mycket i pris här i Stockholm. Det jag var intresserad av var kontroll i form av urinprov och blodprov för att kolla olika värden - då kände jag att det spelade mindre roll om jag gick till ord. Veterinär eller någon annan. Det slutade med att jag kontaktade olika kliniker för att jämföra priser, det kostade allt från 1100-3000kr. Gick till slut till en liten klinik i Huddinge och var nöjd.

Upp till toppen
Annons: