04 - Tillbehör & Utrustning

Tips på klösträd!

2019-04-09 13:46 #0 av: Calcifer

Nu när jag fått pengar tillbaka på skatten ska en del läggas mot ett nytt klösträd till katterna. Deras är inte trasigt eller förstört, men de förtjänar helt enkelt en uppgradering.

De krav jag har är att det ska vara relativt stort (alltså inte ett litet lågt träd, då kan de inte ta sig från det till sina hyllor) och stabilt. Båda katterna flänger gärna upp och ner i det i extrem fart och Elrond är en stor katt så måste ha nåt som står bra.

Inte för dyrt, kosta lite får det göra men helst inte en massa tusenlappar.

Hur det ser ut spelar mig ingen roll, färg eller sånt är för mig ganska irrelevant så länge det är ett bra träd.

Tips? :)

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2019-04-10 15:49 #1 av: line84

Detta klösträdet är super!

https://www.zooplus.se/shop/katt/klostrad_klosmobler/klostrad_i_takhojd/takhojd_260_cm/408000

Anmäl
2019-04-10 21:23 #2 av: annzoo

#1 rekommenderar samma klösträd, värt pengarna och är stadigare än de andra klösträden på deras sida

Anmäl
2019-04-10 22:58 #3 av: Belimas

Jag gillar dessa klösträd skarpt, helt okej priser med med tanke på hur stora och stabila de verkar vara https://www.facebook.com/RHRQuality-Sverige-2206796186030185/ Jag har inte haft förmånen att testat något själv än men jag hoppas att jag kan i framtiden.

Anmäl
2019-04-11 11:40 #4 av: Uppkatten

#3 De var fina! Vore spännande att få höra om någon har testat dem och vad de tycker om kvalitet o s v.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Anmäl
2019-04-15 20:13 #5 av: Forest

Själva funderar vi på ett nytt oxå men vägghängt men dim kostar lite dom oxå. Jag har sett på tradera o ebay det lutar åt tradera ca 800 kr var det för vägghängd

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.