Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 1439 ggr
Calcifer
4/9/19, 1:46 PM

Tips på klösträd!

Nu när jag fått pengar tillbaka på skatten ska en del läggas mot ett nytt klösträd till katterna. Deras är inte trasigt eller förstört, men de förtjänar helt enkelt en uppgradering.

De krav jag har är att det ska vara relativt stort (alltså inte ett litet lågt träd, då kan de inte ta sig från det till sina hyllor) och stabilt. Båda katterna flänger gärna upp och ner i det i extrem fart och Elrond är en stor katt så måste ha nåt som står bra.

Inte för dyrt, kosta lite får det göra men helst inte en massa tusenlappar.

Hur det ser ut spelar mig ingen roll, färg eller sånt är för mig ganska irrelevant så länge det är ett bra träd.

Tips? :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
annzoo
4/10/19, 9:23 PM
#2

#1 rekommenderar samma klösträd, värt pengarna och är stadigare än de andra klösträden på deras sida

Belimas
4/10/19, 10:58 PM
#3

Jag gillar dessa klösträd skarpt, helt okej priser med med tanke på hur stora och stabila de verkar vara https://www.facebook.com/RHRQuality-Sverige-2206796186030185/ Jag har inte haft förmånen att testat något själv än men jag hoppas att jag kan i framtiden.

Uppkatten
4/11/19, 11:40 AM
#4

#3 De var fina! Vore spännande att få höra om någon har testat dem och vad de tycker om kvalitet o s v.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[Forest]
4/15/19, 8:13 PM
#5

Själva funderar vi på ett nytt oxå men vägghängt men dim kostar lite dom oxå. Jag har sett på tradera o ebay det lutar åt tradera ca 800 kr var det för vägghängd

catsi
4/21/19, 8:32 AM
#6

Dessa verkar fantastiska: https://www.facebook.com/RHRQuality-Sverige-2206796186030185/

Men jag kan inte utläsa om de skickar till Sverige. Skulle det vara fri frakt så är de verkligen billiga till kvalitén. Någon som vet något om hemsidan?

Annons:
kattöga
4/21/19, 9:25 AM
#7

#6 I högerspalten på fb-sidan står det "Om RHRQuality Sverige". Klickar du där hittar du info om leverans till Sverige. Det är inte gratis utan kostar 19,50 Euro (ca 200 kr). Man kan beställa från holländska Dierenvilla.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

jollycox
4/21/19, 9:51 AM
#8

#6 #7 De klösträden finns att köpa på petpal.se och kattlycka.se

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

kattöga
4/21/19, 9:56 AM
#9

#8 Åh, vad bra!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

OberonsMatte
4/21/19, 10:52 AM
#10

Klösträd finns i så många olika prisklasser, så skriv var din maxgräns går så blir det lättare att hitta det alternativ som är bäst i den priskassen.

Sajtvärd Katter iFokus

Calcifer
4/21/19, 11:13 AM
#11

Tack för alla tipsen, jag har hittat ett klösträd som verkar bra, nu ska jag bara avvakta tills jag och morsan hunnit städa klart lägenheten så nya trädet får plats och kan avnjutas av kissarna!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Pia-69
4/21/19, 12:19 PM
#12

Vi har två st. såna här, mycket uppskattade att klättra i då de har diametern av en stor trädstam (45cm). https://www.zooplus.se/shop/katt/klostrad_klosmobler/klostrad_i_takhojd/takhojd_260_cm/640416


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

Calcifer
4/21/19, 12:22 PM
#13

#12 Ja det blir ett klösträd från zooplus till mina kissar, valde ett som är stort, stabilt, och fått väldigt bra omdömen. Kommer bygga ner mitt nuvarande träd till ett mindre mer stabilt och ställa dem bredvid varandra för optimalt med hoppyta. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: