Annons:
Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 2511 ggr
filopa
2/25/19, 9:31 PM

Katttrix

Lär ni era katter trix? Vadå? Jag tycker att det är superkul!

Annons:
kara_murray
2/25/19, 10:22 PM
#1

Mina tre katter kan sitta på kommando och ge mig två vacker tassar. En kan om jag säger puss ge mig en puss. Vi övar på att stanna på kommando.

kattöga
2/25/19, 10:58 PM
#2

Jaa, det är roligt att leka fram lite trix med katterna! Min första katt, när jag var barn, lärde sig att hoppa över min arm som jag höll på diskbänken när hon skulle få mat. Hoppa - och hon hoppade över min arm. Och sen njöt hon av maaten.

Vår katt, som dog för snart ett år sen, tyckte det var kul med små övningar - som t ex "High five". 

Man märker att katterna tycker det är stimulerande med nya övningar. 
Nu har vi två bröder och en "gammelkatt" som är mer fokuserade på att acceptera varandra, så övningar med de katterna har inte blivit så många ännu, men det kommer. För det är kul! 🙂❤️🐱

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Travis D
2/26/19, 12:07 AM
#3

Tränar trix ibland men Mango kan allt bara du har ost i handen. 😃

Decibel tänker annorlunda. Varför ta osten ur handen när du kan äta din blötmat?

[Svea&Sabina]2
2/27/19, 6:24 PM
#4

Det enda trixet min katt är att sitta innan hon får mat när man säger sitt :) Snurra och stå på bakbenen gör hon om man har något gott i hande

Upp till toppen
Annons: