Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1002 ggr
[Hayabusa]
2019-01-17 12:19

Katter nekas inträde...

Annons:
Carmarino
2019-01-17 12:31
#1

Kulturintresserade katter tydligen. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Sarafiaklara
2019-01-17 13:15
#2

Typiskt katter, finns det en dörr/ett rum man inte får gå in genom blir man besatt. Vår katt är besatt av vår klädkammare, det enda rummet med stängd dörr (vi brukar släppa in henne ibland för hon tycker det är sååå spännande).

[Forest]
2019-01-17 14:45
#3

2 haha 😂 känner igen det där så fort jag öppnar min ena garderob så är katten as snabb på springa in lr först öser han ut tjocktröjorna sen in.

Fridhäll
2019-01-18 12:34
#4

Hahah #2 Jag brukar alltid stänga till sovrumms dörren längst in utan att stänga med handtagen! Så när någon av mina katter ser detta MÅSTE dom nästan öppna och gå in och lägga sig hahah! Jag måste däremot säga att jag är väldigt intresserad av vad dom tycker är så intressant och verkligen VILL gå in? Kan det vara så att dom är nyfikna bara? Det känns nästan som om dom vill in till någonting eller något…. Läste att dom hade hållt på så i två år!!! (Läste det i kommentarerna på Twitter och vet inte om detta är sant) Väldigt kul att se, men blir väldigt nyfiken!! Härligt att se att människorna är snälla mot katterna!! Kul klipp!!

Det viktiga är inte att vinna, det är att alla andra förlorar!DrinkDjävlas

Upp till toppen
Annons: