Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1010 ggr
MonicaLagerquist
12/17/18, 9:01 PM

Julklappar till katten

Får din katt julklappar av dig?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
kara_murray
12/17/18, 9:11 PM
#1

Ja det brukar de få. I år fick de en kombinerad födelsedagspresent/julklapp, ett stort klösträd. Så i år får de något smått bara och extra god blötmat.

MonicaLagerquist
12/17/18, 9:15 PM
#2

Mina katter skänker sina julklappspengar till behövande katter.

Stolt ägare till fem La permer

Travis D
12/17/18, 9:53 PM
#3

Japp lite bortskämda, dock tror jag dom vill skänka sina klappar i år efter kollat på många videos där dom räddat katter 🐱

Magi-cat
12/17/18, 9:54 PM
#4

Katterna får en eller två julklappar var. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Calcifer
12/17/18, 10:35 PM
#5

Svarade annat, för det är snarare "egentligen inte". Inte ett starkt nej men inget starkt ja heller. Jag köper kontinuerligt saker till mina katter under året, och köper större saker när det behövs inte specifikt till jul eller födelsedag.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Tarotstollan
12/18/18, 12:37 AM
#6

Ja, det brukar bli något till dem. Har inte tittat efter saker till dem ännu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Torparmor
12/18/18, 10:56 AM
#7

ANNAT - Ja alla djur i de närmaste familjerna får en julklapp. Tidigare år har jag köpt det mesta från en förening som tar hand om katter. I år fick närmaste katthem en slant istället.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

KentHjärta
12/18/18, 11:14 AM
#8

Våra får extra god mat och kanske något nytt kul

Dimocarpus
12/18/18, 4:15 PM
#9

De brukar få möss (orm mat) och vi ger lite extra till Kattstallet annars är vi månadsgivare också.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

[Forest]
12/18/18, 9:15 PM
#10

Jag köper någon godis o leksak men det får dom annars ändå. Jag stöder redan hemlösa genom skänka mat,filtar,leksaker. Mat blir det varje månad då vi har en fin kattvän som hjälper vildkatter med mata o boningsplatser så hjälper honom med ge mat,filtar o leksaker. Har tur som jobvar i butik så köper lite billigare o dom får blötmat 3 g per dag året runt fri tillgång på vatten o torrfoder. Han är en riktig katthjälte ❤

Upp till toppen
Annons: