Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 763 ggr
saimon
2018-12-14 09:03

Försäkring forl

Hej! Jag har en ettårig ragdollkille. Har hört att forl är vanligt hos ragdoll. Jag borstar tänderna så gott det går. Nu har jag läst att forl inte går att förbygga endast plack och tandlossning. Jag har honom försäkrad i Agria som inte täcker forl. Så jag funderar att byta till Svedea. Är det någon som har erfarenhet av försäkringar?? Tacksam för tips

Annons:
Marinas Mix
2018-12-14 09:40
#1

Jag har Svedea på Miss Alice och valde demdels  på grund av att de täcker FORL och dels på rekommendation från vänner, som har den och är mycket nöjda med Svedea

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Dimocarpus
2018-12-14 13:01
#2

Teckna Svedea innan din katt fyller 2år så är det täckt förutsätter att katten är frisk i övrigt. Det finns flera försäkringar som täcker FORl. Läs på villkor och kolla upp vad som gäller.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

KentHjärta
2018-12-14 14:30
#3

Även jag har svedea, försäkrade min katt där när han var fyra år gammal och är nöjd med valet!

annzoo
2018-12-14 16:57
#4

Även om svedea täcker FORL så kolla på allt annat och jämför de med Agria. Har din katt varit sjuk eller skadad så kan du även få restriktioner om du byter försäkringsbolag. Så mitt tips är kolla nlgrsnt innan du byter bolag

KentHjärta
2018-12-14 17:16
#5

#3 ops menade fyra månader och inte fyra år! Så det täcker forl för mig.

Upp till toppen
Annons: