Annons:
Etikettvila-i-frid
Läst 1056 ggr
Carrosh
2018-12-11 17:33

Du är saknad, Luna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För 2 veckor sedan fick min älskade Luna somna in efter att ha blivit illa däran efter något slags anfall. 10,5 år fick hon på denna jord, nästan 9 med mig. Det ekar tomt här hemma - tystnaden är som ett svart hål, men jag vet att hon har det bättre nu, tillsammans med sin mor i katthimlen.

Vila i frid, finaste finaste Luna! ❤️ Mamma älskar och saknar dig!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Travis D
2018-12-11 17:41
#1

Ååh vilken vacker katt 🙂

Hon har det nog bra i himlen 😇

Kanske träffar hon någon av mina gamla katter 🐱

MonicaLagerquist
2018-12-11 17:47
#2

💔🌺

Stolt ägare till fem La permer

kattöga
2018-12-11 18:23
#3

Lilla finaste Luna! Hon har det bra nu och är tacksam för att vara befriad från plågor och besvär! Hon följer och vakar över dig från Djurhimlen!
Jag beklagar din förlust! 💔 Det svarta hålet kommer sakta men säkert fyllas av härliga minnen allt efter som sorgen får komma ut.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Tarotstollan
2018-12-11 19:12
#4

Vackra Luna, beklagar din förlust Carrosh!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pia-69
2018-12-11 19:28
#5

Beklagar sorgen.🖤❤🖤❤


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

Fransu
2018-12-12 07:22
#6

Beklagar sorgen. Det är så oerhört tungt när våra små vänner lämnar oss. 💔

Kram.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Maria
2018-12-12 09:04
#7

Usch så ledsamt😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Quincy
2018-12-15 22:53
#8

Beklagar sorgen, så fin hon var. Så sorgligt att behöva säg hejdå till någon man älskar men man får försöka tänka på den fina tiden som ni har haft tillsammans och som är guldvärd!

Carrosh
2018-12-16 15:09
#9

Tack allihopa! Det känns fortfarande tungt, även om jag börjar acceptera det faktum att hon är borta nu. Med betoning på börjar. Fortfarande kommer jag på mig själv i affären med att fundera på om jag behöver köpa kattmat och sand.. eller lämnar dörren öppen till badrummet.. kikar på stolen efter henne..  Det sitter verkligen hårt de vanorna! Men jag är glad med all tid jag ändå fick med henne - hon berikade mitt liv på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt! Hon och hennes mor kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: