Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1259 ggr
Sasha W
2018-05-31 10:17

Ikea För Katter?!

Vad finns på Ikea som ni skulle kunna använda/Använder till era kissar?

Annons:
[Forest]
2018-05-31 10:36
#1

Plastlådor till kattlåda och krypin billig dörrmatta sätts på för samla in kattsanden. Kalixmöbel med tyglåda hål i så har kissen ett krypin. Hyllor av olika slag sätts upp på väggen lagom så katten kan sova/klättra på dom. Ikea mössen bra leksaker :) Billiga och tål klös o bett. Man kan även klä in bord/hyllor med gångmatta eller rep så kan katten klösa. Tåls att nämna att rep finn o köpa lite överallt man bör dock tänka på att fråga så inte repet är impregnerat med gift då man ofta har rep till båtar, ska motverka möss gnaga på repen.

NatasjaHemby
2018-05-31 11:16
#2

Allt här är inte just för katter, men det finns väldigt mycket:

https://www.ikeahackers.net/category/hacks/pet-furniture

SE*Simbelmynes

annzoo
2018-05-31 13:03
#3

Sök på Google Ikea hacks cat eller liknande får du upp massvis med träffar.

Sasha W
2018-05-31 14:01
#4

Okej :) min syster och min pappa har varsin katt, pappas katt är 18 och systers är 2-3 år och väldigt lekfull, jag vill ha en egen katt och min systers katt(snusmumrik) skulle nog bli glad av en lekkamrat för min pappas katt(spökis) har artros och är gammal så hon vill inte leka med han så han leker med henne och hon blir sur och går därifrån. Så jag tåker till Ikea Linköping imorn, från gotland där jag bor så tänkte passa på och plocka på mig saker till den, så när det är dags och jag hittat är det bara och köpa mat och sand och sedan att hämta kissen, därav att jag är intresserad av saker till kisse på Ikea :)

Pia-69
2018-06-01 10:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

☝️ Dessa fåtöljer har mina katter från Ikea, Poäng barnfåtölj!😃


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

Sasha W
2018-06-02 22:44
#6

#5 myyyyyyys <3

Tillbaka på Gotland nu… Köpte:

IKEA:

Leksaksmus

Två skålar

En Fleecefilt

DJURMAGAZINET:

4 Leksaker

Kattsäng

Kattgodis

Katthalsband

Det var allt :) allt i pastell färger dessutom xd

Annons:
Upp till toppen
Annons: