Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1086 ggr
[Sandi92]
5/6/18, 7:50 PM

Vilken av dessa färger gillar du mest?

???

Annons:
Herveaux
5/6/18, 8:01 PM
#1

Gah, så svårt att välja! Alltid varit svag för svarta katter …och röda…och tabby…


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

MonicaLagerquist
5/6/18, 8:13 PM
#2

Blå så klart 😉

Stolt ägare till fem La permer

Travis D
5/6/18, 8:28 PM
#3

Sköldpadda alla dar i vecka heheh kiwi var det och Mango är det gillar att deras teckningar är så olika men ändå ser man alltid att det är en sköldpadda dom är så exotiska i färgen 😃

OberonsMatte
5/6/18, 8:37 PM
#4

Får jag bara säga en färg så  får det bli creme. Älskar min creme-vita Moltas färg och har haft en med samma färg tidigare också.

Sajtvärd Katter iFokus

Stallmima
5/6/18, 8:52 PM
#5

Favoriten är röd men färgen har mindre betydelse när personligheten är viktigast

jollycox
5/7/18, 6:06 PM
#6

Svarade svart, svart med vitt är en favoritfärg hos mig. Främst hos korthåriga katter.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Annons:
Belimas
5/7/18, 8:55 PM
#7

Nu fanns inte mina absoluta favoritfärger med men jag valde blå då jag gillar den också. Min nuvarande prinsessa är svartsilver, svartsmoke för att vara exakt men jag gillar olika färger hos olika raser.

[Sandi92]
5/8/18, 11:00 AM
#8

Intressant. Verkar som att vi här på katter iFokus inte rikrigt tycker samma som folk i allmänhet. Har pratat med folk från två olika katthem och enligt dem så är vita, röda, creme och sköldpaddor överlägset populärast. Det ena katthemmet tar t.o.m. mer betalt för dessa färger. Minst populära är tyvärr svarta och svartvita. Väldigt många som väljer bort dem. :( Blåa och tigré/tabby är i mitten ungefär.

Travis D
5/8/18, 12:30 PM
#9

#8 Hihih tycker sköldpaddsfärgade är finast 😃

ivanhoe81
5/12/18, 12:52 PM
#10

Jag röstade på svart annars är det vit tigre som jag haft en när jag växte upp Men när jag väljer katt går jag inte efter färg utan hur deras personlighet är

Upp till toppen
Annons: