Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödning
Läst 1563 ggr
Emynem86
3/16/18, 12:48 PM

Kan min hona vara däktig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ca 3 veckor sen löpte hon och jag såg att hon och min hand försökte para sig men jag såg aldrig att de lyckades så utgick från att hon fick tom. Upptäckte idag att jag kände henne spenar mer än vanligt och att de börjat bli lite mer rosa än vanligt. Vad tror ni?

Annons:
MonicaLagerquist
3/16/18, 12:53 PM
#1

Antingen är hon dräktig eller så är det löp på G.En del honor får lite lätt rosa tuttar vid löp.

Stolt ägare till fem La permer

vallhund
3/16/18, 12:55 PM
#2

Försökte din katt para sig med din hand eller med din hund? Oavsett så kan hon inte vara dräktig om hon inte parat sig med en fertil hankatt.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Emynem86
3/16/18, 12:56 PM
#3

Haha. Hon parade sig med min hane. Det är autokorrekt som spökar som vanligt. :)

vallhund
3/16/18, 1:01 PM
#4

En okastrerad hankatt?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Emynem86
3/16/18, 1:03 PM
#5

Ja. Planerar att få en kull på dem. De är båda ragdolls. Men förra löpet lyckades det inte (hon lägger sig på sidan hela tiden) och jag såg inte att de lyckades detta löp heller. Men hennes spenar har aldrig sett ut såhär tidigare och så är hon extremt sällskaplig och följer mig vart jag än går. Så jag hoppas väl att de ska ha lyckats när jag inte sett det.

Emynem86
3/16/18, 1:03 PM
#6

Ja. Planerar att få en kull på dem. De är båda ragdolls. Men förra löpet lyckades det inte (hon lägger sig på sidan hela tiden) och jag såg inte att de lyckades detta löp heller. Men hennes spenar har aldrig sett ut såhär tidigare och så är hon extremt sällskaplig och följer mig vart jag än går. Så jag hoppas väl att de ska ha lyckats när jag inte sett det.

Annons:
MonicaLagerquist
3/16/18, 2:47 PM
#7

Då håller vi tummarna för att det tagit denna gång.

Stolt ägare till fem La permer

OberonsMatte
3/16/18, 5:09 PM
#8

Handlar det om registrerad avel håller även jag tummarna för fler småraggisar!

Sajtvärd Katter iFokus

Upp till toppen
Annons: