Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1008 ggr
MonicaLagerquist
3/16/18, 8:52 AM

Idag är min katt arg på mig för ...

Vad är din katt arg på dig för idag?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
3/16/18, 8:53 AM
#1

Mina katter är arga för att jag missat att ta upp ett grishjärta igår så de fick inget i morse som de är vana att få varje morgon.

Stolt ägare till fem La permer

[Rhonda]
3/16/18, 9:08 AM
#2

Sara är aldrig arg.

NatasjaHemby
3/16/18, 9:12 AM
#3

Tre av dem är i princip aldrig arga. Men om den fjärde kan vi säga såhär: Idag är min katt arg på mig för att det ligger i hennes natur att ständigt vara lite arg. Som en tonårstjej som är förbannad på hela världen ungefär 😃

SE*Simbelmynes

[malda]
3/16/18, 10:34 AM
#4

Idag är min katt arg på mig för att jag klippte hans klor.

[Starcrow]
3/16/18, 10:50 AM
#5

För att jag enligt dem tog med mig alldeles för många av kartongerna till återvinningen….

[Tuulikki]
3/16/18, 11:00 AM
#6

Samma anledning som #5😂

Annons:
[Devya]
3/16/18, 11:13 AM
#7

Min kisse blir nog aldrig arg på mig.Dock ser hon alltid arg ut för hon har ett sådant ansikte men hon är faktiskt den snällaste och goaste katten jag känner. :D

kattöga
3/16/18, 12:25 PM
#8

Gammelkatten är lite sur på mig eftersom det är kallt ute och fullt med snö! För det är ju förstås mitt fel…
(Borde antagligen smälta bort snön med hjälp av hårfönen och ställa ut element på tomten….)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

MonicaLagerquist
3/16/18, 12:54 PM
#9

#8 Mina katter tycker att det är mitt fel att det är kalt ute i rastgården.Får väl sätta på infravärmen.😉

Stolt ägare till fem La permer

vendelay
3/16/18, 6:39 PM
#10

#8 Ja, skäms på dig som inte hårblåser bort all snö och drar hit solen! 😡😛

Mina katter är arga på min sambo som dammsög idag men jag har nog inte gjort så mycket fel 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: