Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1648 ggr
melmel
3/15/18, 3:12 PM

Prata Katt - ny podcast om katter!

Hej alla kattälskare! 😍

Jag, tillsammans med två andra, har äntligen kommit igång med ett projekt som vi spunnit på länge. Vi har startat en podcast helt tillägnat att göra det vi älskar- Prata katt! 

Lyssna gärna på våran teaser som släppts idag:

https://itunes.apple.com/se/podcast/1-teaser/id1359257164?i=1000406374933&mt=2

Varje avsnitt fokuserar vi på ett nytt ämne. Önskar du att vi tar upp något specifikt i podden? Tveka inte att tipsa oss på pratakatt@gmail.com 

Ha en underbar eftermiddag med era katter ❤️

Annons:
MonicaLagerquist
3/15/18, 3:26 PM
#1

Ta upp hur viktigt det är att kastrera och ID märka  samt registrera sina katter.

Stolt ägare till fem La permer

melmel
3/15/18, 3:45 PM
#2

Tack för bra input!

 Vi hade tänkt prata om kastrering i avsnitt nr 2, vilket släpps om två veckor. 

/Melanie

vendelay
3/15/18, 5:10 PM
#3

Måste en ladda ner itunes? Eller går det att lyssna på något annat sätt? Jag hittar ingen play-knapp i länken 😞

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

melmel
3/15/18, 5:59 PM
#4

Oj då! Det ska gå att lyssna via appen "Podcaster" eller "Acast" - då får du söka på Prata Katt så kommer vi upp. 

Annars kan du också lyssna på vår teaser här: 

http://pratakatt.podbean.com

Ha det fint! ❤️

vendelay
3/16/18, 6:37 PM
#5

Nu har jag lyssnat! Jag tycker att ni borde börja med att berätta era namn, nu AVSLUTADE ni med det och ingen förutom jag kanske bryr sig, men jag tycker att det är otroligt jobbigt för jag kan inte komma ihåg vem som pratar annars. Också intressant att börja med något relevant om sig själv i samband med ämnet. T.ex. Anneli (stavas det så?) borde ha börjat med att presentera sig som styrelsemedlem för Stockholms Katthem. Det hade gjort att jag hade tyckt att det kändes mycket mer seriöst från början, och inte "bara" tre kattälskare utan erfarenhet av katter som snackar, om du förstår hur jag menar. Annars var det bra, ser fram emot fler avsnitt!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

melmel
3/22/18, 7:03 PM
#6

Hej! 

Tack för din feedback, det tycker vi är väldigt värdefullt! Vi kommer i följande avsnitt att börja med att presentera oss så det blir tydligt vem som pratar. 

Kanske också att vi berättar mer om vår egen bakgrund i kommande avsnitt om det är fler som är nyfikna på det. 

Kul att du vill fortsätta lyssna på fler avsnitt :) 

/Melanie

Annons:
Upp till toppen
Annons: