Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1878 ggr
MonicaLagerquist
3/8/18, 7:13 PM

Vad är det senaste du köpt till din katt?

Nyfiken som en blå gris undrar jag vad det är som du senast köpt till din katt/katter?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Kirnzy
3/8/18, 7:21 PM
#1

En riktig stabil mat- och vattenskål, då katten envisas med att leka med alla skålar han kan.. Samtidigt köpte jag mat och några bollar som leksaker.

Spectabile
3/8/18, 7:37 PM
#2

4 st vanliga små katt-bollar och 2 enkla bollar av hårdplast. Dom i hårdplast är formade som ett galler och inuti är det en pingla. I den ena har jag fäst ett resårband (inte gummiband för det går av) och "spikat" fast den i klätterträdet, uppskattat av den yngsta. Den andra brukar ligga i våra sängar där det ska busas och lekas en stund innan vi somnar. Ha ha vilka ritualer vi har … 😃

MonicaLagerquist
3/8/18, 8:01 PM
#3

#2 Oj jag skulle aldrig våga ha snören/Gummiband i klättertrådet.

Stolt ägare till fem La permer

kattöga
3/8/18, 8:33 PM
#4

ekologiskt kattströ (Soft Cat)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Spectabile
3/8/18, 8:55 PM
#5

#3 Varför inte? Det sitter inte så till att en katt kan trassla in sig i det. En del klätterträd har ju redan en boll när man köper det nytt.

annzoo
3/8/18, 9:30 PM
#6

Kattmat för 1600 :P

Annons:
MonicaLagerquist
3/8/18, 10:00 PM
#7

#5 Har sett allt för många katter hos vänner som fastnat i trådar och som ätit trådar och snören-

Att det finns  på färdiga klösträd innebär inte att det är ofarligt.

Stolt ägare till fem La permer

Daenerys
3/8/18, 11:41 PM
#8

Tvåsidig tandborste och tandkräm (Till katt) då katten fyllt 4 månader och mjölktänderna ramlar av så det är dags att börja ta hand om vuxentänderna.  Köpte de för två veckor sen kanske och allt gick bra tills han för nån dag sen gömde tandborsten…kanske gillade han den för mycket och trodde den var en leksak…Köpte dock två till "Fingertandborstar" men de är alldeles för stora för att få in i hans kattungsmun så de är ingen höjdare.

MonicaLagerquist
3/9/18, 7:40 AM
#9

Det var ett tag sen jag köpte något till katterna.Kanske dags att uppgradera leksakslådan lite.

Stolt ägare till fem La permer

Soffihorse
3/10/18, 11:10 PM
#10

Senaste som blivit handlat till katterna är väl mat, men utöver det så fick de en korg/mysigt bo/vad man nu ska kalla det i julklapp, som de knappt använt, antagligen på att den inte luktar bekant😃

MonicaLagerquist
3/11/18, 7:43 AM
#11

#10 Du får lägga i en filt som doftar henna eller en avlagd tröja som doftar som du.

Stolt ägare till fem La permer

Soffihorse
3/11/18, 10:08 AM
#12

#11 Jo måste göra det😃

[nevamisse]
3/11/18, 10:29 AM
#13

Massor av blötmat från zooplus och några uppskattade "gummibollar" som studsar åt olika håll. 

Köpte nyligen ett Espree schampoo till katterna också i djuraffären.

Annons:
ApanAnn
3/11/18, 11:50 PM
#14

Ett gäng små bollar och en större leksak att sparkas med, plus en påse hårbollsgodis som den kräsna katten brukar gå med på att äta.

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

Carrosh
3/12/18, 10:14 AM
#15

Utöver förbrukning (mat och sand osv.) så blev det en ny bädd sist. 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Urhasten
3/14/18, 9:57 PM
#16

Det senaste jag införskaffade är Probipet Top, levande mikroorganismer för katter och övriga djur. Gav det först till mina hästar, sedan mina hundar och bara fått gott resultat så nu bestämdes att katterna också ska få det. Mage i balans ger friska individer 😍

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

[Tuulikki]
3/15/18, 7:27 AM
#17

Minns inte vad jag köpte sist men jag ska köpa Kattsand idag🙂

[Baltazar13]
3/15/18, 7:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

En elementsäng. Tog ett bra tag innan den användes men nu efter ngn månad är den riktigt populär.

[Rhonda]
3/16/18, 9:10 AM
#19

PeeWee Pellets  o tuggpinnar från Animail. De levererar till dörren.

[Tuulikki]
3/16/18, 10:58 AM
#20

#18 Så var det med min katt också, i början förstod hon inte poängen alls med den där konstiga grejen. Men nu ligger hon nästan alltid i den när hon sover😃

Annons:
MonicaLagerquist
3/16/18, 2:48 PM
#21

10 kilo grishjärta.

Stolt ägare till fem La permer

Hästar4ever
3/17/18, 10:17 AM
#22

Godis sticks

Upp till toppen
Annons: