Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 757 ggr
CayKantos
12/5/17, 4:56 PM

Försäkring hjälp o frågor

Den 17 dec flyttar två huskatter från omplaceribgshem hem till mig. Jag är osäker på vilken försäkring och hur stor försäkring jag bör täcka. Jag lutar mest mot agria eft. Kompisen har det men vill gärna höra era erfarenheter. Samt hur stort behöver jag täcka.. dom kommer i framtiden va ute under dagarna men aldrig under natten. Är det några andra tips ni vill ge till en som inte haft egna katter på ett bra tag? Och som definitivt aldrig tagit från omplaceringshem :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
[KatarinePierce]
12/5/17, 5:04 PM
#1

Jag har folksam och är super nöjd🙂

MonicaLagerquist
12/5/17, 5:06 PM
#2

Så mycket veterinärvård som möjligt.

Hur ska du kunna reglera att katterna bara är ute dagtid?

Varför ha den lösa öht ?

Stolt ägare till fem La permer

[Wijnja]
12/5/17, 5:09 PM
#3

Folksam ta inte agria för dem är för dyra

[Siggis]
12/5/17, 5:24 PM
#4

Jag har båda mina katter försäkrade hos agria, jättenöjd. Dyrast är dom absolut, men när kring flyter på så bra tycker jag att det är värt det. Bra och snabb service, trevlig personal. Mina katter är försäkrade upp till 60tusen, betalar ungefär 2300kr/ år på båda. Skönt med gratis samtal till telefon veterinär. Högt ersättningsbelopp ska du ha för veterinärkostnader drar iväg snabbt. När min katt blev sjuk så gick det på sammanlagt 60tusen endast på en och samma skada. så tänk på det när du väljer ersättningsbelopp. Det finns såklart mycket billigare än agria, men de bolagen vet jag ingenting om.

CayKantos
12/5/17, 5:33 PM
#5

Vilken har ni inom erat bolag vad betalar ni? #2 för att katterna här kommer må bättre av det. Inte svårt att reglera då man under tiden dom bor inne. Eft. En e okastrerad och alla fort. E kattungar. Ger mat varje kväll. Har vi gjort massor gånger inom familj o vänner. Sen låser man bara kattluckan umder natten

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Marinas Mix
12/8/17, 9:58 AM
#6

Jag valde Svedea till min nya kissekatt, de täcker även FORL och det känns viktigt, då min tidigare kisse var drabbad av den sjukdomen

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
OberonsMatte
12/8/17, 11:21 AM
#7

Tänk på att billigare premie även betyder högre självrisk. Har man inte råd med självrisken hjälper det inte att ha ett högt veterinärvårdstak.

Sajtvärd Katter iFokus

CayKantos
12/8/17, 5:49 PM
#8

#6 FORL?

#7 Jag är osäker på vad premien är…

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Marinas Mix
12/9/17, 8:14 AM
#9

Här kan du läsa om FORL

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

CayKantos
12/9/17, 9:36 AM
#10

#9 tackar😄

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Upp till toppen
Annons: