Annons:
Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 2058 ggr
[Siggis]
2017-12-04 18:44

Bildtråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa! Vill jättegärna få se bilder på era vackra katter, så de som var lust får gärna publicera en bild och kanske några rader om katten. - Jag kan väl börja då. Sigge är numera trebent sen augusti detta år efter en olycka inomhus som ingen vet hur den gick till, mycket speciell katt. Apporterar, spinner och ”pratar” nästan hela tiden, alltid glad och kelgo. Astrid är en något mer svårflörtad tjej och kan bli tjurig i några dagar efter ett bad eller annat hon anser vara hemskt. Går aldrig på lådan om den är smutsig, då sitter hon och väntar tills lådan är rensad innan hon går dit. Väldigt stark personlighet, men väldigt charmig i sig. Vill alltid ligga på bröstet och sova, väldigt social och vill alltid vara med vid främmande. Alltid två glada katter som möter en vid dörren när man kommer hem, plus hunden. Mina små ögonstenar.

Annons:
Soligajag1
2017-12-04 19:34
#1

Hejsan !! 

Sp fina kissar du har . Verkligen goá ! 🐱❤️

Jag har 2 kissar , dem är bröder , Knatte o Tjatte , jag fick dem  som kattungar . 

Dem är det goaste jag har nu, Den blev 9 år den 1 Juli . 🙂🐱 Dem är så olika , Knatte är lugn och Tjatte är den busiga . När jag ska lägga mig så kommer dem , hoppar upp i sängen och lägger sig bredvid mig. Så mysigt! 🙂

HH 🙂

[Siggis]
2017-12-04 19:40
#2

Oj vilka sötnosar! Ser verkligen oskiljaktiga ut. Ja det finns inget som är mysigare än att vara omringad av djur i sängen

Soligajag1
2017-12-04 19:50
#3

Såhär ligger min ena kisse , Knatte när jag bäddat o gjort fint! 🐱

HH 🙂

[Siggis]
2017-12-04 19:57
#4

Mina katter kryper alltid in under täcket och gömmer sig efter att jag bäddat. Experter på att gömma sig.. ibland springer jag omkring som en tok orolig för att de har lyckats smita ut. Sen kan jag hitta dem under täcket eller i garderoben.

[Siggis]
2017-12-04 19:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5
Soligajag1
2017-12-04 20:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Så mysigt , ja Dem gillar o busa under täcket ! Katter är verkligen härliga !!

HH 🙂

Annons:
Happychoice
2017-12-05 20:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är min sibir Selma 😊

[Siggis]
2017-12-05 20:57
#8

Men oj så vacker katt!

tiger tok
2017-12-06 07:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#9

Två huskatter bor på gården. Sotis (döpt av barn): en 7-9 år gammal tjej, som bara flyttade in med sin "bror" Rufus. En väldigt väldigt snäll katt, gillar inte kyla, dammsugaren, för många människor eller mat i gelé.. Sotis är helt svart. Ove: bara kattunge hittills, efter Rufus bortgång fick han flytta in. Han är som kattungar är, busig, nyckfull, glad osv osv Ove är svart och vit.

tiger tok
2017-12-06 07:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#10

Hittade lite bilder på Rufus också. Vår fina blåögde jägare!

micki78
2017-12-06 14:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Här är min snart 20 åriga katt som ligger på balkongen och njuter i solen.

micki78
2017-12-06 14:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Här är andra Busfröt ute på promenad.

micki78
2017-12-06 14:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Och här är katt nummer 3 som kommer från ett katthem.

Annons:
[Siggis]
2017-12-06 22:20
#14

Vilka härliga bilder, och vackra katter ni har! :) och 20 år var en imponerande ålder, så häftigt med katter som lever så länge!

Soligajag1
2017-12-07 06:15
#15

#7  Vilken fin katt du har , Sibir Selma 🐱

#9  Jag tycker svarta katter är så vackra , din Sotis med här!! Så fin!! 

Såklart Rufus, kattunge , så söt!! 🙂

Så vacker Rufus är. 🐱 

#11   Så fin "snart tjugoåriga katt är" 🐱 Tänk att dem blir så gamla, , fantastiskt!! 

Det andra busfröt ute på promenad , , sötis med!! 🐱

Katt Nr 3 från ett katthem, vit o fin!! 🐱

HH 🙂

micki78
2017-12-07 10:28
#16

#14 och #15

Jag är jätte tacksam som få ha min tjej så pass länge, jag fick hem henne när hon var 8 veckor. Hon har en del sjukdom men är pigg och alert ändå. Jag hoppas vi få många fler år tillsammans:)

Honestyisdead
2017-12-08 13:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Persern Gimli. Fyllde två i somras.

QueenH
2018-01-04 22:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Ganska gammal tråd men här är min katt Alma. Hon är 6 år gammal och hon har bott hos oss i ungefär 3 år i sommar. Hon är inte så mycket för att gosa utan håller sig på avstånd ofta, men ibland kan hon komma upp i sängen och spinna när jag klappar henne. Sen vi skaffade en till katt har hon inte lekt så mycket med oss som hon gjorde förut, men det händer. Vi brukar dock se henne lekbrottas med andra katten ibland :)

QueenH
2018-01-04 22:49
#19

Kan också nämna att hon är väldigt pratglad och brukar göra ifrån sig roliga ljud ibland haha!

Karusell
2018-01-04 23:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Här är mina tre tjejer. Chilly, chinchillaperser, två år. Chilly är den som har mest egnenheter för sig och mest skygga personlighetsdrag. Rei är silversköldpadda och huskatt, också två år. Rei är den modiga och lekfulla. Sedan Teddy snart 15 år, colorpoint perser. Teddy är den trygga och stabila. De funkar ihop alla tre. Chilly och Rei leker mest ihop. 😸💕

Annons:
Soligajag1
2018-01-06 13:38
#21

#20 Åhhh, , så söta dem är , alla 3 . 

Vilken personlighet dem har!! 🐱😉

HH 🙂

Lena
2018-01-06 16:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Många fina katter i den här tråden! 

Här kommer en av våra katter. Leo! En huskatt som tyvärr är döv. Men han kompenserat det ganska bra med sina andra sinnen och med hjälp av våra andra katter.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jessicahagstrom94
2018-01-06 16:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Mina pojkar :) Laban - svartvit huskatt adopterad från Gefle katthem. Han var skygg och gillade inte människor förrän han fattade tycke för mig. Nu är han gosigaste katten som finns och sitter gärna i famnen och kramas. Han älskar den inhägnade kattgården och mig. Haha. Oskar - chokladmaskad huskatt ifrån Gefle katthem. Världens goaste kille som älskar att bli klappad, att äta mat och att vara ute i den inhägnade kattgården. Han gillar inte att bli buren, Då morrar han.. ;) S*Yzings Kozmoz- rödmaskad renrasig siames. Totalt genomsnäll och ska alltid vara med. Han har starka åsikter om saker och jamar tills han får sin vilja igenom.

Loka03
2018-01-07 19:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Här är Nicke!

Are humans real?👽👽👽

Upp till toppen
Annons: