Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 531 ggr
Calcifer
9/11/17, 3:03 PM

Apport!

Inte kan det väl bara vara min Nox som älskar att leka apport? Han har en speciell mus, som jag slänger iväg, så kommer han direkt tillbaka och släpper den precis vid mina fötter, sen repeterar vi det tills han är trött och nöjd. Mamma trodde inte sina öron när jag sa att kissen kunde apportera. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Maria
9/11/17, 4:00 PM
#1

Japp jag känner igen det där. Vår Moritz hade en röd studsboll som han kom och la vid fötterna för att vi skulle slänga och han kom alltid tillbaka med den. Tröttnade aldrig🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Calcifer
9/11/17, 4:40 PM
#2

#1 Nox tröttnar bara när han är trött. Det märks direkt, för då kommer han halvvägs med leksaken och lägger sig ner. Då vet vi båda att det är nog nu, vila du, gosse lilla. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
9/11/17, 4:43 PM
#3

#2 Haha. Lustigaste med Moritz var att det var bara den bollen. Han har aldrig apporterat något annat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Calcifer
9/11/17, 4:45 PM
#4

#3 Samma med Nox! Bara en mus han velat lekt apport med. Och jag har aldrig tränat honom eller nåt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
9/11/17, 5:06 PM
#5

#4 De är lustiga våra kattekatter haha

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Dimocarpus
9/11/17, 10:37 PM
#6

Absolut, båda mina har gjort sen de var små, innan de var leveransklara. De blir typ som hundar, jätte kul! De säger till när det är dags och spelar ingen roll hur upptagen jag är, då gäller det att göra som de säger 😁

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
Herveaux
9/12/17, 7:41 AM
#7

Naaw, vad sött!

Min ena katt, Harley, apporterade (utan träning) en av sina leksaksmöss.
En leopardfärgad med rosa svans, tjusigt värre.
Det var hans lilla snuttefilt som han ofta bar runt på, medans hans bror inte brydde sig ett dyft i den.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

burmamys
9/12/17, 11:29 AM
#8

Vad roligt att det är flera katter som gillar att apportera!😃 Här är det framförallt Saga som älskar att apportera sina studsbollar! Hon kommer med bollen och då ska jag kasta med stor inlevelse!😉 Saga far iväg som ett skott och gräver fram bollen var den än hamnar, och bär stolt tillbaka den så jag kan kasta igen… och igen… och igen…🤪 Tills Saga tycker hon fått sin motion och lägger sig där bollen hamnade och rullar sig och tvättar tassarna. Jag skulle ju uppskatta om hon visar för mig att hon tröttnat, nu blir det mer att jag upptäcker att leken är slut när hon helt enkelt inte kommer tillbaka…🤔

Upp till toppen
Annons: