Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 604 ggr
[SFH]
2017-04-27 07:12

Billigare försäkring

Nu är jag trött på agria som gör sjukt höga höjningar.

Vad finns det för andra alternativ/vilket försäkringsbolag är billigast?

Annons:
MonicaLagerquist
2017-04-27 07:26
#1

Billigast är ju inte alltid bäst.

Jag har IF och är nöjd med dem. Vi har samlat alla våra försäkringar hos dem och det tjänar vi en hel del på.

Stolt ägare till fem La permer

[SFH]
2017-04-27 07:33
#2

Jag vill ju såklart att de ska ha höga försäkringsbelopp och allt annat som är det bästa.

Har sett några som inte verkar leva upp till det. Vet att många andra klagat över Agrias höga höjningar så söker ett bolag som är bra men inte fullt lika dyrt.

Belzebubble
2017-04-27 07:43
#3

Jag har Folksam och är nöjd. Priset ligger på under hundralappen. Ersättningen kan vara något lågt (50 000 kr) och jag funderade på att byta till något med högre ersättning men så har Folksam aldrig krånglat för mig, deras kundservice har alltid varit toppen och jag stannar där för att jag gillar bolaget.

[SFH]
2017-04-27 08:32
#4

Jag har 60 000 kr i tak just nu men hade tänkt höja till 120 000 kr men nu kom det en jättehöjning från Agria så innan jag gör det så tänkte jag kolla om det finns några andra bra bolag.

ApanAnn
2017-04-27 15:47
#5

Jag har sneglat lite på ICAs djurförsäkring för det är ju rätt sjysst med poäng på försäkringen. Vi har dock inte bytt eftersom det var en del sjukdomar som bara täcks om katten varit försäkrad hos dem sedan de är yngre än två år. I slutöndan orkade jag inte räkna på vilken skillnad det skulle göra så vi har småfisarna kvar hos Agria.

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

Annons:
Upp till toppen
Annons: