Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 660 ggr
ozzybozzysmatte
11/14/16, 12:55 AM

När katten är sjuk

Jag vet inte vart jag ska ta vägen :'( min älskade bästa vän och katt har gått och blivit sjuk.. orkar inte gå in på sjukdomsdetaljerna men vi har ringt vet och ska dit nu i veckan. Jag har en sådan klump i magen. Jag har en alldeles speciell relation till denna katt (och ja det säger nog alla) och jag räddade stackaren ur ett dike när han höll på att dö. Jag är så fruktansvärt rädd att det är hans tur nu, att veterinären ska säga att vi inget kan göra Folk säger till mig att jag inte kan gråta över en katt, en katt är ju bara just en sådan. "Det är ju inte en hund precis". Om de bara visste hur mycket han har hjälpt mig under dessa år jag har haft honom.. Hur gör man när man går runt med denna ångest? Jag kan inte ens de på honom stackaren. Jag går sönder utan min bästa vän..

Annons:
Calcifer
11/14/16, 3:41 AM
#1

Det är bara dina känslor som räknas, det finns inget "det är ju inte en" eller "det är ju bara en", för det spelar ingen roll. Häst, hund, katt, guldfisk, whatever. Är du ledsen så är du ledsen, låt ingen försöka förminska dina känslor, det hjälper inte när du mår dåligt. Förstår att det är jättejobbigt, har suttit i samma sits och det är vidrigt. Något som kan hjälpa är att fokusera på allt bra ni delat, alla fina minnen, att koncentrera dig på det positiva katten gett dig. Håller tummar och tår för att det inte är något allvarligt och att han repar sig. 🌺


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Tjeja
11/14/16, 6:16 AM
#2

Stor varm KRAM! Dina känslor är äkta oavsett vad andra tycker! Håller tummarna för att veterinären kan hjälpa din kisse att må bra igen!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Limberg
11/14/16, 11:43 AM
#3

Håller tummarna också! Inte löjligt alls att du mår dåligt över detta! Hur gammal är din katt?

https://www.instagram.com/hunter.maine.coon/

Upp till toppen
Annons: