Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1368 ggr
nightingale
10/11/16, 8:52 PM

Rädd för En reklam på tv :)

Min lille kise Ringo är rädd för Apotek hjärtats reklam. Han reser på sig så fort den kommer o ibland springer han o gömmer sig. Någon mer som har en katt som hör det dolda budskapet? ;)

Annons:
Aleya
10/11/16, 8:58 PM
#1

Har inte haft någon katt som är rädd för reklamer. Men den första katten jag hade, han älskade att peta på moln när man spelade Mario 3 till Nintendo 8 - bitars

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
10/11/16, 9:06 PM
#2

Haha :)

Mina har aldrig reagerat på tvn.

Limberg
10/11/16, 9:42 PM
#3

Hahaha så kul! xD

Mina katter gillar att se andra katter och hundar på TV:n. Vi kollar på youtube-klipp ibland och de sitter som klistrade =)

https://www.instagram.com/hunter.maine.coon/

Karusell
10/11/16, 9:53 PM
#4

Inga reklamer däremot stort intresse när vi ser på djurdokumentärer/klipp. Chilly, chinchillapersern såg över 40 min av filmen Husdjurens hemliga liv! De kan däremot bli rädda av hög mullrande bas från högtalare. :)

michellemimmi
10/12/16, 8:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Första parkett ;)

Hjärta/Mimmi

michellemimmi
10/12/16, 9:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Siri hänger inte alls med. Hon letar efter dom där förbaskade jamande kattungarna.. Runt heeela tv:n, och ändå hittar hon inga ungar!! Märkligt det där.. ;)

Hjärta/Mimmi

Annons:
nightingale
10/13/16, 11:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Haha så härligt o se att det finns fler knäppgökar där ute! #4 imponerande att kisen till o med såg en tecknad film så länge! Min äldsta katt är stormförtjust i djurprogram, den lille (Ringo) är mer för reklamen! ;)

Upp till toppen
Annons: