Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 908 ggr
ellenkantarell
9/26/16, 4:41 PM

Kattungen kissar inte

Igår hämtade vi hem vår lilla ragdolltjej på 14 veckor. Hon är världens goaste, ligger och spinner hos oss och har redan funnit sig till rätta. Men hon har inte gått på lådan sedan hon kom! 

Hon är pigg och glad, springer efter leksaker och verkar inte brydd. Jamar gör hon, men mest när hon vill veta var i lägenheten vi är. Hon har under dygnet hon varit här druckit lite, knaprat i sig lite torrfoder i omgångar och ätit en halv påse blötmat. Jag har satt henne på lådan ex antal gånger, hållit henne sällskap i badrummet och hoppats på att hon ska kissa eller bajsa. Men icke. Hon har tre lådor att välja mellan, två i badrummet och en i vardagsrummet (EverClean i alla lådorna, hon är uppvuxen med klumpbildande sand och pellets). Hon har varit och krafsat och jamat i en av dem tre gånger, men tillslut ser det mest ut som att grävandet övergår i lek. 

Jag har letat och luktat i hela lägenheten efter möjliga ställen hon kan ha kissat på, men har inte funnit något. Så fort uppfödarna kommer hem från jobbet ska jag ringa och fråga om råd. 

Vad tror ni?

Annons:
ellenkantarell
9/26/16, 4:54 PM
#1

Det måste fungerat att skriva här för tio minuter efter så gick den lilla damen till lådan och gjorde både och haha😃

Carmarino
9/26/16, 4:56 PM
#2

#1 Grattis till att ha fått hem en så smart tjej. 😃
Självklart vill vi se bilder på henne också.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

ellenkantarell
10/1/16, 6:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Ja visst är hon smart😂

ApanAnn
10/1/16, 9:24 PM
#4

Vilken sötnos!

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

[Devya]
10/2/16, 2:48 PM
#5

Fint att hon har gått i lådan nu! Det brukar ta ett bra tag i början innan de går i lådan och uträttar sina behov. Det fick jag erfara förra veckan då vi fick hem en kissekatt. :)

Carmarino
10/2/16, 4:22 PM
#6

#3 Och söt är hon också. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Upp till toppen
Annons: