Annons:
Etiketttävlingar
Läst 2431 ggr
kattöga
2015-03-18 19:54

Argbigga? Eller hurdan är du? (bara på kul)

Ibland hör jag människor säga att kattägare är ett särskilt folk, dom är på ett visst sätt, hundägare är speciella på sitt sätt. Bland annat har jag ibland hört att kattfolk (kattägare) är lite mer ilskna av sig, opålitliga (som sina katter?), temperamentsfulla. Hundägare har kontrollbehov, är flockdjur och behöver många runt omkring sig för att känna sig trygga och omtyckta. Det finns många fördomar om djurägare och människor över huvud taget. 

🙂🐱

Så hur är det egentligen? Är du en argbigga?
Var så ärlig du kan och välj dom alternativ som du tycker passar bäst in.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
taylor__lambert
2015-03-18 20:00
#1

Kunde inte göra testet sa att det vart en error, men jag har inte katt utan hund men tycker ändå att jag är ganska aggressiv av mig i vissa tillfällen. Tycker också inte att jag är speciellt social men däremot med min hund har jag blivit lugnare och lite mer social, var inte speciellt social förr, men med hjälp av hunden så går det framåt :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

kattöga
2015-03-18 20:02
#2

Jag märkte det nu också. Skrev inne på support. Få se om dom kan rätta till felet. Det var ju en hel del frågor till som jag skrivit….. 😢 Hoppas dom fixar det så att vi kan svara på alla frågor.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

taylor__lambert
2015-03-18 20:05
#3

Ja får hoppas :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

nypisnina
2015-03-19 13:51
#4

Ja, hoppas, det hade varit kul att se vad det blir för resultat. 🙂

[Emma--]
2015-03-21 21:01
#5

Inte mer temperament än normalt skulle jag tro. Rätt lugn av mig egentligen. :P 
Har katt, hund och andra djur. 

Men sen tror jag säkert på att man kan dras till en viss typ av djur beroende på hur man är själv. Det brukar väl sägas att kattmänniskor är mer introverta t.ex.

Therese
2015-04-10 21:25
#6

Jag har tre katter men känner mer igen mig som hundägare, måste ha sambon och katterna för att må bra, och kan ha liiiite kontrollbehov kanske ;D

Annons:
kattöga
2015-04-14 11:44
#7

Men va kul att dom fixat buggen! 
Ska bli kul att se resultaten om fler fyller i! 🙂

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Upp till toppen
Annons: