Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 2145 ggr
Moast
2015-01-22 22:30

Söker kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Jag är en 15-årig tjej som har mina föräldrars tillåtelse att skriva ut annonsen. Vi söker en kattunge i Stockholmsområdet som helst ska vara van vid andra katter + hund. Katten ska helst vara hane. Jag söker en kattunge som ska kunna gå ut och vara utekatt(med koll såklart). Vi har redan en katt här hemma, Hubba-Bubba(Hubbe) som fyllde 3 i julas. Han är världens snällaste mot hundar, barn och andra katter då han fortfarande är som en kattunge i psyket. Vår hund Sally (labrador) är otroligt snäll mot andra djur så att båda djuren kommer välkomna nykomlingen bra!:) PMA mig eller skicka direkt här i tråden om du har en kattunge som söker nytt som du tror skulle trivas hos oss.

  • Redigerat 2022-03-28 07:29 av OberonsMatte
Annons:
Nathalie-G
2015-01-23 00:10
#1

Skriv gärna på hittekatter iFokus med :)

catcult
2015-01-23 05:36
#2

Jag rekommenderar också att annonsera på hittekatter.ifokus.se samt kolla in Stockholms Katthem och andra katthem i området. Många tror att det inte finns kattungar på katthem, men det gör det! Skulle ni förälska er i en något äldre katt eller ungkatt är det på intet vis sämre än en liten kattunge. Hittekatter är enligt min högst ödmjuka åsikt de bästa katter som finns! 🙂

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

[[pimey]]
2015-01-23 09:17
#3

Kolla hellre på katthemmen

Upp till toppen
Annons: