Annons:
Etikettpysselhörnan
Läst 2102 ggr
kigon
8/15/14, 6:34 PM

Kattleksaker?

Nu har jag 3 små kattungar hemma & vill gärna ha tips på olika leksaker man kan göra! Helst grejer man kan sy, men kan säkert fixa grejer man snickrar sig till också Skrattar

Ska prova sy bollar senare idag när jag kommer hem Kär Ska göra dem ganska små och ha ris i dem hade jag tänkt mig (har ingen fyllning hemma)

Jag hade tänkt sy kuddar till ikeas ps fångst också så de kan klättra och sova i de olika delarna (använder samma till råttorna vilket är mycket uppskattat Gapskrattar).

Har precis fått mitt paket med nylonband, spännen och D-ringar så när katterna växer till sig blir det sele-projekt så de kan vänjas att gå i sele Kär Ska göra 8-selar som de nya ägarna kommer då få med sig hem (har valt 8-modellen då katterna skulle växt sig ur en passande Y-sele alldeles för fort)…

Tips?

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

Annons:
[Emma--]
8/16/14, 11:22 AM
#1

Rulla pappersbollar haha. Mycket uppskattad leksak här hemma. 

Jag skulle nog vara noga och se till att de med ris bara används när ni övervakar leken ifall det skulle gå hål. 

Sen går det ju att fästa nån boll i en tråd så kan du dra den efter golvet så blir det lite jaktlek.

Rumblebee
8/16/14, 5:50 PM
#2

Du kan även prova att virka. Det är lättare än man kan tro speciellt om man som nybörjare använder youtube som hjälp när man följer ett mönster

Upp till toppen
Annons: