Annons:
Etikettpysselhörnan
Läst 7284 ggr
MrsWader
1/7/14, 8:15 PM

Projekt:katthyllor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett av förhoppningsvis många projekt, satte upp lite hyllor åt katterna, inte helt färdigt dock. Det ska skruvas upp lite korgar och sys lite kuddar också. Sen ska vi ta oss an nästa hörn! Kom gärna med konstruktiv kritik och andra tips på vad man mer kan göra efter väggarna.

Annons:
MrsWader
1/7/14, 8:17 PM
#1

Oj den blev sned…!

[ElisabethYL]
1/7/14, 8:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Gillas

Niiinah92
1/7/14, 8:25 PM
#3

Verkar bli bra! 👍

Är avundsjuk, har köpt hyllor själv enbart till missarna så de får mer yta men inte spelar det någon roll när man inte hittar en borr som klarar betongväggarna……….

MrsWader
1/7/14, 8:35 PM
#4

Nu är en korg fastskruvas högst upp i högra hörnet, och redan godkänd av gofis nummer ett! Nakenfisen godkänner nog inte fören det ligger en skön filt i den..

Omorika
1/7/14, 8:39 PM
#5

Ser jätte fint ut så vill jag ha men bor i hyresrätt med betongväggar så kan eller vågar inte skruva :(! När jag uppgraderar till hus blir det snygg kattanpassning för hela slanten :D.

Sploutt
1/7/14, 8:41 PM
#6

Skitbra ju! Jag vill gärna också, men bor i andra hand så får inte göra massa nya hål i väggen :( Hade jag haft första hand så hade hela lägenheten varit full med hyllor :)

Annons:
ajnim
3/4/14, 10:35 AM
#7

Jättefint

[SueHn]
3/4/14, 10:39 AM
#8

Verkligen fint på ett sätt som dina katter garanterat kommer att tycka om och snyggt att titta på.

# 5 och # 6 Ni kan köpa begagnade höga bokhyllor och sedan såga ur hål i hyllorna så att katterna kan hoppa från den ena hyllan till den andra.

vinteralvan
3/4/14, 10:47 AM
#9

Det blev ju jättebra.

Zandrama
3/4/14, 10:51 AM
#10

Mera bilder :D

//Belinda aka Zandrama

[Emma--]
3/4/14, 4:21 PM
#11

Drömmer också om att göra sådär, men vet inte vad hyresvärden skulle tycka om alla hål sen. 😃

mollyt
3/17/14, 11:15 PM
#12

Mycket fint!! Vi har också katthyllor hemma! Hur gör ni andra - hur ser era kattanpassningar ut? :)

mollyt
3/17/14, 11:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Såhär tex har vi hemma

Annons:
Kappukeki
12/9/15, 12:50 AM
#14

Hej !
Vad fint :D

Jag fundera på att göra något liknande så  jag kan behöva lite hjälp här! :d

Jag vill göra små vägghyllplan till katten men vill samtidigt spara pengar. Så jag har kolla runt efter billiga vägghyllor och det är just såklart i Ikea där man hittar det. Ekby Laiva, 24x59 för 19 kr spånskiva och folier. Men den är för lång. så kan man såga det utan att det blir fult ? sedan har jag tänkt att har något runt varje hyllplan, nåt mysigt tyg eller rep. Vad tycker ni ? Har ni gjort vägghylla ? hur ? 

Fundera på att dela varje hyllplan till 2 eller 3 delar. Sedan 2 stöd för varje hyllplan och stödet kostar vara 5 kr/st. så varje vägghylla kommer att kosta 16kr utan rep eller tyg 

Smiley smile

 det är väl billigt eller ska jag satsa på plywood ?

hur ska jag sätta på fluffigt tyg eller hamparep ?

KappukekiSkämtar

mariesdotter
12/10/15, 11:09 PM
#15

Oj vad fint! Skulle aldrig våga fixa nåt sånt till min klumpeduns, men verkligen fiffigt och tjusigt! :)

Upp till toppen
Annons: