Annons:
Etiketttävlingar
Läst 5114 ggr
destiny
12/27/11, 8:59 PM

Lotteri Misärkatter Trelleborg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas det är OK att göra reklam för ett lotteri till förmån för katter som lever i misär. Vi är i stort behov av pengar till veterinärvård/kastreringar. Vinsten är en fin bumbisbädd som brukar vara mycket poppis hos katter. Lotterna kostar endast 10:--/st.

Länk

Annons:
destiny
1/11/12, 2:13 PM
#1

Nu har vi ett nytt lotteri! Vinn en fin bädd för 10:--.

Länk

Hawknestgrove
1/11/12, 5:10 PM
#2

OCh jag har en fin kattleksak  alltid på G på Tradera åt er. Jag glömmer er inte!!!

http://www.tradera.com/sot-datormus-stod-trelleborgs-hemlosa-katter--auktion_280404_146381203

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

destiny
1/11/12, 6:59 PM
#3

Tusen tack Hawknestgrove. Kyss Vi vet att du tänker på våra katter, ser ju att det kommer in en slant då och då. Skrattande

Hawknestgrove
1/11/12, 7:04 PM
#4

ja datormössen är vikta åt er…….Kyss OCh det står vem som helst fritt fram, att tillverka och om ni vill skicka åt mig så lägger jag ut. Tillverkaren öronmärker till vem behållningen ska gå till. Nu kostar ju Tradera lite, men jag gör alltid så, att 70% av det som kommer in på en auktion öveförs till den som det är ämnat för. Tyvärr, så blir det så, att 30% måste å bort, för auktionerna måste bära sig själva. Många gånger, så kanske en sak får gå om, och då kostar det 3 kr……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

destiny
1/11/12, 7:24 PM
#5

Tack Hawknestgrove. Kyss

Behöver du eller någon annan garn har jag ganska mycket liggandes. Tog hand om min mors alla garner när hon flyttade för några månader sedan. Tyvärr är jag inte händig själv alls när det gäller sticka/virka. Jag skickar gärna till den som vill tillverka något som hjälper katter, våra eller andras det kvittar. Har inte alls sorterat det än men vill någon ha ska jag väl hitta något matnyttigt där! Det är en salig röra av olika garner.Cool

Hawknestgrove
1/12/12, 12:24 PM
#6

Destiny ja tack!!!!!!!!! Jag brukar faktiskt köpa just såna på Tradera!!! JAg pmar dig min adress!

Då kan det bli fler saker till Trelleborgarna!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Hawknestgrove
1/20/12, 3:23 PM
#8

Vill bara tala om, att jag har ändrat om alla auktioner på Tradera nun, som är till Kattkedjan, det står att det både är till KAttkedjan och till Trelleborg. de enda annonserna jag inte har ändrat, är de som inte går att ändra på grund av att det är bud på dem. MEn allteftersom jag lägger upp nytt av dem med, så blir det liakdant där, Trelleborgarna ska ha hälften. Plus att Trelleborgarna, Hornbachs katter och ÖStgöta ska vara med och dela på behållningen av det vi får in på Strömstads marknad.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

destiny
1/20/12, 6:04 PM
Hawknestgrove
1/21/12, 4:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Det är jag skom ska tacka. En sån massa garner….Hr lite nya grejer på G nu, har bjudit på virkbeskrivning på Grytlappar. Passar ju toppen till era garner!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
1/22/12, 3:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

vann beskrivningen, men gjorde en på fri hand i går kväll, garnet kanske känns igen?Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
1/22/12, 3:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

baksidan… ska ta och sy fast fodert i kväll. sen går den ut på tradera

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
1/22/12, 5:21 PM
#13

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
destiny
1/22/12, 9:27 PM
#14

#11 Snyggt! Glad Tänk om man hade såna färdigheter!

Känner inte igen garnet Flört men det är kanske från det jag skickade. Jättebra att det kommer till användning.

Hawknestgrove
1/23/12, 3:39 PM
#15

Precis!!!!!!har gjort en grytlapp till, som ska fodras. oh så köpte jag mönster till grytlapparna på Tradera. Har lite baktake med det,  om det går, så tänkte jag scanna av dem, plasta in dem och sälja till förmån för Trelelborg och Kattkedjan

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

destiny
2/27/12, 7:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Nytt lotteri igen! Vinn ett fint halsband till dig själv eller ge bort det som present och hjälp samtidigt hemlösa katter.

Lotteri

Hawknestgrove
3/5/12, 6:39 PM
#17

Vad snyggt KAn tala om att första grytlappen är såld och två beskrivningar och lite annat smått o gott!!! KAn tyvärr inte köpa lotter via länken  PMa mig om pris och konto

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

destiny
3/5/12, 9:37 PM
#18

#17 Visst är halsbandet snyggt!

Roligt att det går bra med försäljningen. Glad Ser ju det på vårt konto! Tusen tack för all hjälp till våra kissar. Kyss

Lotterna kostar bara 10:-- Flört och kontot är samma konto som vi har till insamlingen. Nicket måste framgå vid inbetalningen så vi vet vem pengarna kommer från.

destiny
3/15/12, 12:41 PM
Hawknestgrove
3/15/12, 3:28 PM
#20

Ok köp nu flera lotter för detta fina halsband!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: