Hej! Kommer skaffa en till katt inom en ganska snar framtid troligen. Vi har en nuvarande katt som heter Hubba-Bubba (kallas Hubbe). Jag hade tänkt att skaffa mig ytligare en hane och kom på idéen att den nya katten som kommer också kan få ett tuggumminamn, är inte det lite roligt? XD Så skriv tuggumminamn (hoppas ni fattar vad jag menar med "tuggumminamn") Namnet ska passa en hane ;)
Stimorol Fusion
Extra
Jenka
Är vad jag kommer på på rak arm :p
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Hubbe & Pops,Twix, GodisRåttan, PimPim, Palle (Kuling)
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Nu har vi bokat en liten tjej ifrån kattstallet, Twiggy heter hon för tillfället. Hon är född utomhus och är nu fyra månader och jag hämtar henne om ungefär en månad. Så ös in med alla namn ni kan komma på, jag vet inte än om jag ska behålla namnet hon har. Men som sagt ös in med namn på t.ex godis, tuggumin, choklad? :)
Hur ser hon ut?
Väldigt fin!! Får mig att tänka på Geisha eller typ, kexchoklad.
Ja, verkligen! Har tänkt lite på namnet Candy… men tycker verkligen hennes nuvarande namn också var fint och passar henne då hon är väldigt sprallig och lekfull och orädd, modig och bestämd. Vill därför inte att hon ska ha ett för mjukt namn om ni förstår vad jag menar… hmm börjar bli svårare och svårare haha XD
Moast, vet du vem Twiggy var? Det var en tuff tjej, i en tuff bransch och som människor "avgudade"! 😉 En tuff tjej med ett riktigt mjukt inre!
Jag är gammal nog att minnas denna legend! som jag gissar att din katt är uppkallad efter…. ;)
Meeow!
Twiggy passar ändå, tänker färgen och beteendet som du beskriver henne på