Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 829 ggr
Sherlocked
9/10/17, 8:55 PM

[Omplaceras] Vuxen ragdoll

11-årig ragdollhona behöver ett nytt hem. Kastrerad. Stamtavla finns. Fullt försäkrad i Agria. Omplaceras som innekatt till nån som har mer tid med henne, då hon börjat med ovanan att kissa på olämpliga platser när jag jobbar på dagarna. Jag har inte längre möjlighet att ha kvar henne, pga detta. När problemet först dök upp för drygt 1 år sen kollades hon grundligt av 2 olika veterinärer (röntgen, ultraljud, blodprover, urinprover) som inte hittade något fysiskt fel på henne utan föreslog stress, och problemen har också upphört under de perioder jag jobbat kortare dagar, men det har jag inte längre möjlighet till sen några månader och då har kissandet kommit tillbaka. Hon är social och snäll på alla vis. Van vid hundar. Kattvan men varit ensamkatt några år. Finns i Kalix, Norrbotten. Får inte längre tag på hennes uppfödare som verkar avvecklat sin uppfödning(?) så vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Annonsen finns på blocket med. Symboliskt pris på 500kr. Kontakta mig vid seriöst intresse på epost, inte här på sajten. Epost: Miss_narda@hotmail.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: