Annons:
Etikettvila-i-frid
Läst 2773 ggr
Emlindholm
2017-08-23 20:51

Hur ont kan de egentligen göra. ÄLSKADE FRASSE

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har så ont. I maj hoppade jag in i duschen sent på kvällen. Hade varit iväg och köpt mat till mina två missar och en ny klöspelare. När jag kommer ut ut duschen ska jag kolla till mina bebisar innan jag ska lägga mig. Hittar min ena svarta prinsessa i vardagsrummet sovandes. Letar sen efter min prins Frasse. Hittar hobom liggandes i köket. Går fram då han ligger udda och till min mardröm hittar honom död. Min sambos mamma kom hit och körde honom till djurakuten då jag inte kunde köra. Spydde ( av chocken ), skrek, grät. Visste inte vad jag skulle göra. Sprang ut i skogen i mjukis och en jacka. Låg ute på marken i 5 timmar tills klockan var 04.00. Min sambos mamma ringer och berättar de jag fasat. Han gick inte och rädda. Även om jag visste det så ville jag inte tro det. Han vart bara två år. Efter vi sagt hej då på djurakuten skickades han på obduktion. Veterinären konstaterade att han hade ett medfött hjärtfel, så han hade inte levt länge oavsett. Fanns inget man kunde göra. Han fick en hjärtinfarkt och hela kroppen la av. Vi har sagt hejdå på mitt favorit ställe och spridit honom samma dag som min morbror fyllde 60 ( han gick bort för mindre än ett år sen ). Tände två ljus och bad honom ta hand om Frasse tills jag kommer. Hela mitt hjärta gör ont. Har ont i kroppen varje dag och gråter än idag. Han var min första egna misse. Min bebis. Jag skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka! ❤️Döden är ett tillfälligt avbrott från oss. Men vi kommer återse varandra, allihopa, tillsammans och då blir det för evigt. Jag älskar sig Frasse❤️

Annons:
tiger tok
2017-08-23 22:23
#1

Åå, beklagar! Han var/är mycket fin!

Fix
2017-08-24 22:42
#2

Åh jag vet 💔😔gråter varje kväll och vill ha min Fix tillbaka, ibland hör jag henne men de är kanske bara hjärnan som spelar ett spratt för min saknad. De är tufft och gör vidrigt ont . Massa kramar🌸

jollycox
2017-08-25 17:09
#3

Beklagar 🌺
Jag förlorade min ena katt för nästan exakt ett år sedan. Helt plötsligt och oväntat så bara dog han. Det är fruktansvärt att vara med om något sådant.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Fix
2017-09-20 22:15
#4

Stackars dig 😪Beklagar 🌸💔

[elvismax]
2017-12-04 07:27
#5

Beklagar sorgen jag vet hur det känns jag förlora min kanin för 1 månad sedan

Sjuttan
2017-12-05 08:20
#6

Förlorade min Sixten i februari p gr av ett canceraktigt sår i munnen som inte gick att läka. Saknar honom förskräckligt! Mitt djupa deltagande till dig.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Annons:
Upp till toppen
Annons: