Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 1029 ggr
amandajoh
5/15/17, 7:42 PM

Vad är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar vad detta är? Han har haft de sen han var kattunge men frågade vet idag. Hon visste inte hon sa de kunde vara vad som och att jag ska håll koll bara. Vad tror ni?

Annons:
micki78
5/16/17, 12:04 PM
#1

Man kan ju ta test hos veterinären där dom skrapar bort lite och sen tar ett test.  Det var ju märkligt att dom inte erbjöd sig att ta ett prov på det..

jollycox
5/16/17, 1:34 PM
#2

Var på katten sitter det?

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

amandajoh
5/16/17, 6:06 PM
#3

Typ halsen och en bit ner. Haft sedan han var kattunge fast det var lite mindre då. Försöker lugna mig med att det nog inte är cancer för då hade han ju varit sjuk nu.. När han var mindre såg det ut som en fästing suttit där. Veterinären sa att jag skulle ta på desivon och att dom helst vill undvika att skära på det stället

amandajoh
5/16/17, 6:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Bättre bild

amandajoh
5/16/17, 6:08 PM
#5

Han är pigg och glad

jollycox
5/16/17, 6:37 PM
#6

Det kan inte vara typ ett födelsemärke?
Tror inte du behöver oroa dig, håll bara koll på det ifall det börjar ändra färg/form.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Annons:
amandajoh
5/16/17, 7:48 PM
#7

Ser ut som ett födelsemärke. Grejen är att det har ju blivit större och ändrat färg sen han var yngre men så gör det ju på människor med. Veterinären verkade inte orolig utan sa bara de var en nybildning som kunde vara vad som helst. Dock nämnde hon cancer bland vad som helst så fick ju smått panik. Men som sagt han har haft märke där om än lite mindre sen han var kattunge och aldrig visst tecken på att han mår dåligt av det. Tar man tag i det känns det lixom som att det är väldigt ytligt

Upp till toppen
Annons: