Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 642 ggr
nightingale
1/11/17, 6:20 PM

Brukar era katter mysa för sig själv?

Hej forumet, Jag har en liten hankatt på ca 7-8 månader o idag när han skulle kissa så jamade han o kom inte riktigt till ro o sätta sig.. eller han försökte men jamade o bytte ställe o försöka på (inom lådan iaf).. o då lyckades han.. Sen när jag ligger o kollar i telefonen på min säng, så ligger han i sin elementsäng o trampar o spinner för sig själv..(och hade två salivdroppar på hakan men han brukar bli lite dregglig när han trampar).. är det vanligt? eller försöker han lugna sig själv? Mår han kanske dåligt i "kisseriet"? Jag trodde först att det var något annat som lät innan jag kom på att det faktiskt var han som låg o spann så det gjorde han än rätt bra stund.. Tack på förhand alla kloka här inne (som hjälpt mig många gånger förr!) Ringo och Charlotte

Annons:
VildaVittra
1/11/17, 6:52 PM
#1

Det låter som din katt har ont. Möjligen skulle det kunna vara en UVI eller urinstenar, så ring en veterinär direkt för rådgivning. 
http://www.agria.se/katt/artiklar/sjukdomar-och-skador/urinsten-hos-katt/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: