00 - Allmänt kattprat

Sponsra ditt katthem eller annan förening

2016-11-30 09:44 #0 av: kattöga

Hittade denna tråd om Sponsorhuset på Hittekatter. Det är ju ett jättebra sätt att sponsra t ex katthem (eller andra föreningar)! 

Eftersom jag handlar en del på nätet, bl a Zooplus, så kan jag ju lika gärna göra det via sponsorhuset, så får "mitt" katthem /"min" förening lite klirr i kassan också!

Dels får jag en del, och dels får föreningen en del. Min del kan jag dessutom skänka till "min" förening om jag vill.

Mängder med onlinebutiker att handla ifrån!

Om vi är många som blir medlemmar nu och handlar, så får ju våra föreningar lite extra i jul- & nyårsklapp! :)

(Sponsorhuset ger dig dessutom 5 kr när du blir medlem.)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl
2016-11-30 11:07 #1 av: [helga21]

Personligen så sänder jag en gåva till det kathem jag sponsrar utan mellanhänder.

Anmäl
2016-11-30 11:32 #2 av: kattöga

Gåvor sänder jag också ibland o köper kalendrar. Men det jag tycker är bra, är ju att en del går till katthem/föreningen när jag handlar där jag ändå normalt handlar. 

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.