Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1882 ggr
nanismatte
11/26/16, 5:42 PM

Katt älskar parfym?

Min katt Älskar en viss typ av parfym jag har. Jag brukar spraya den lite överallt i hemmet och hon sitter sedan alltid och slickar på de sakerna. Den är inte giftig och verkar ha samma effekt på henne som kattmynta. Hon ska äta upp den direkt och blir busig. Någon annans katter som gör likadant?

Annons:
Carmarino
11/26/16, 6:24 PM
#1

Det är inte så att du tagit fel på parfymflaskan och sprayflaskan med kattmynta? 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

vendelay
11/26/16, 7:07 PM
#2

Vad är det för parfym? Om du kan länka till den eller berätta vad den heter? Säger som #1, det låter som du tagit fel på kattmyntasprayen haha 😛

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Devya]
11/26/16, 8:07 PM
#3

Oberoende så tror jag inte att det kan vara särskilt bra för katten att slicka i sig den där parfymen så försök att inte spruta den överallt fast den verkar gilla doften. Inte allt som katter gillar är bra för dem. Kan vara värt att hålla i åtanke. :)

Honestyisdead
11/27/16, 5:11 AM
#4

Undrar mest varför du sprutar parfym lite överallt i hemmet 😀 Och vad det är för parfym som inte är giftig.

Mina katter har aldrig reagerat på mina.

Maria
11/27/16, 11:17 AM
#5

Jag hade en katt som gillade hårspray.

Nu sprutade jag ju inte den överallt 😉 men när jag använt den så håll han på med mitt hår hela tiden.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
11/27/16, 2:49 PM
#6

#5 Det kanske var så att katten tyckte att du hade "smutsig päls" och försökte tvätta dig ren. 😃

Hade en katt en gång som blev helt galen när jag tvättat håret och inte hade hunnit torka det. Då skulle hon hjälpa till, så hon slickade frenetiskt. Så det gick aldrig att låta håret självtorka, utan det var säkrast att blåsa det torrt direkt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
nanismatte
11/28/16, 11:52 PM
#7

Det är visst kamomill i, läste att vissa katter reagerar såhär på det 😃

vendelay
11/29/16, 12:20 AM
#8

Skulle fortfarande vilja veta vad det är för parfym?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: