Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 6160 ggr
[Birmarag]
11/5/16, 9:25 AM

Katt & Mirtazapin

Någon som har erfarenhet av katt som får Mirtazapin? Dvs, fungerade det som aptitstimulerare?

Annons:
Annielle
11/5/16, 10:42 AM
#1

På människor gör det definitivt det, så det borde troligtvis göra det på ett djur också.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

[Toretto]
11/5/16, 6:24 PM
#2

mirtazapin tycker jag är jätte bra medicin och fungerar perfekt som aptitstimulerande men den skrivs ut försiktigt av en anledning. har du sökt på mirtazapin eller har din veterinär pratat om den? har din katt dålig aptit?

[Birmarag]
11/6/16, 1:05 AM
#3

Min katt har fått börja med det pga viktnedgång och dålig aptit, därav min nyfikenhet :)

[Toretto]
11/7/16, 12:37 AM
#4

jag började märka nästan på en gång att min katts aptit blev mycket bättre. hur tycker du att det går har du märkt någon skillnad? hur ofta får din katt medicinen?

[Birmarag]
11/7/16, 7:03 AM
#5

Min katt ska ha Mirtazapin 15 mg 1/4 tablett var 3:E dag och har än så länge bara fått en tablett, ska få sin andra tablett snart. Märker ingen skillnad än men det kanske är för tidigt

[Toretto]
11/7/16, 7:16 AM
#6

det är lite för tidigt en för att säga det men det är så invinduelt hur fort det går innan man märker något. jag hoppas din kisse får tillbaka aptiten snart.

Annons:
[Birmarag]
11/8/16, 7:28 AM
#7

Något verkar ändå fungera redan, igår åt kisse bra. Han väger bara 3,25 kg och ska få i sig 170 kcal (bara för att hålla vikten), kom upp i 200 kcal! :)

Upp till toppen
Annons: