Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 708 ggr
Mixa20
10/28/16, 3:38 PM

Min kattunge slickar på mig

Har en kattunge på 18 veckor. Hon slickar på mina händer och i ansiktet. Jag har haft katter förut men ingen av dom har gjort så. Vad ska jag göra? Är det ok eller ska jag vänja henne av med det?

Annons:
Skorpion76
10/28/16, 3:51 PM
#1

Vad gulligt! Hon tycker helt enkelt om dig!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Torparmor
10/28/16, 3:55 PM
#2

Det har alltid våra katter också gjort.  Jag har trott att det beror på att vi hör till samma familj - katter som "hör ihop" putsar ju på varann


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Dimocarpus
10/28/16, 5:03 PM
#3

Din katt älskar dig, ni är i samma "flock". Så gör en av mina tonåringarna. Hon tycker om att sova bredvid mig på kudden och slicka mig varje dag. Tyvärr är jag inte lika förtjust i det som hennes partner in crime älskar det. Jag brukar gömma ansiktet så slutar hon men hon försöker varje dag, så jobbar hon :)

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

[Toretto]
10/28/16, 5:30 PM
#4

Du behöver inte vara orolig det inget konstigt beteende var glad istället att du har en katt som tycker om dig! Mina katter väcker mig varje morgon genom att slicka mig massor i ansiktet och stryker sig mot mig sen händer det nästan dagligen att katterna slickar mig på händerna eller i ansiktet när dom ligger på magen eller bröstkorgen när jag ligger i soffan och kollar på tv.

Mixa20
10/28/16, 8:38 PM
#5

Åhhhh va glad jag blir! Är det så hon visar mig sin kärlek så är det välkommet! Jag älskar henne <3

Upp till toppen
Annons: