Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 1454 ggr
Hundtassens
10/23/16, 11:54 AM

Djurens akutbox

Hej! Jag och några klasskompisar håller på med ett UF företag. Vi driver företaget "djurens akutbox" som ännu är under uppbyggnad. Vi ska tillverka akutboxar för katt ,kanin och hund. Det kommer finnas t.ex kompresser och bandage, kolsuspension och mer men nu undrar vi vad ni kattägare tycker är extra viktigt att ha i lådan och ungefär vilken summa skulle ni vara beredda att betala för en sådan box? :) Denna "undersökning" gör vi för att anpassa produkten så mycket det går efter kundernas önskningar. Skriv gärna tankar, funderingar och förslag. :)

Annons:
[helga21]
10/24/16, 9:19 PM
#1

I en akutbox jag fått från Agria finns bland annat en liten sax och en pincett vilket jag tycker underlätta. Det är inte så säkert att man har det till hands jämt.

micki78
10/25/16, 3:19 PM
#2

En bra grej skulle nog vara att ha med en lista i boxen med telefonnummer till djurambulans, djurrådgivning, m.m och första hjälpen på katt, hund och kanin.  Kanske sätta den på insidan av locket?

Hundtassens
10/25/16, 5:33 PM
#3

vi har broschyrer om vilka produkter man får med och hur man använder de plus att vi skickar med broshyrer på de vanligaste åkommorna och om du kan lindra/bota eller fördröja åkomman. Första hjälpen broschyr har vi också gjort. Listan om "telefon vet" och djurambulanser var en bra ide tack så mycket :)

mariesdotter
10/26/16, 7:51 PM
#4

Koksaltlösning, kompresser, nån slags linda, pincett och "kirurgsax" hade bland annat varit toppen! Någon klorhexidinlösning ev. vore också bra, liksom febertermometer - alla har ju inte de där snabba, bra temparna :)

Hundtassens
10/31/16, 7:39 PM
#5

Här kommer en liten enkät. Svara gärna på den så blir vår produktutveckling enklare :) https://sv.surveymonkey.com/r/Z8RGL7H

Scorpio97
10/31/16, 7:56 PM
#6

#5 Länken fungerar inte för mig, det står att ett fel har inträffat och sidan inte hittas


//Jessie

Annons:
Carmarino
11/1/16, 2:11 PM
#7

#5 Den fungerar inte för mig heller.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Bästakompis
11/1/16, 4:30 PM
#8

En tratt/krage hade varit bra att ha med.

Hundtassens
11/1/16, 5:34 PM
#9

krage kommer finnas :)ska försöka ordna länken :)

Hundtassens
11/1/16, 5:35 PM
#11

funkar denna? :)

Carmarino
11/1/16, 5:37 PM
#12

#11 Ja, den funkar. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Hundtassens
11/1/16, 5:37 PM
#13

Toppen :D

Annons:
[helga21]
11/1/16, 7:47 PM
#14

En uppblåsbar krage.

Hundtassens
11/1/16, 8:47 PM
#15

vi har funderat på det men de är så otroligt dyra så för att vi ska kunna hålla boxen inom de gränserna som köparna vill ha så blir det vanliga i plast :)

Hundtassens
2/19/17, 11:17 AM
#16

Hade helt glömt att uppdatera här men boxarna finns nu på http://www.djurensakutbox.com.se/ Gå gärna in och titta på hemsidan hur färdiga resultatet blev! :)

Upp till toppen
Annons: