Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 838 ggr
Lubsan
9/20/16, 12:10 AM

Grattis till Siri och Iris

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller våra små katter 1år (och jag 25år) grattis till Siri och Iris! Brukar ni göra/ge era katter nått speciellt? Hos oss blir det godisregn ;)

Annons:
Tarotstollan
9/20/16, 12:15 AM
#1

Grattis till tjejerna!🐱🐱
Mina brukar få extra tonfisk och Dreamisar mm.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Honestyisdead
9/20/16, 12:27 AM
#2

Grattis till er alla!

Gav nog inget extra när dom fyllde år. Dom förstår ju inte firande ;)  Dessutom får dom gott var dag.

Tarotstollan
9/20/16, 12:33 AM
#3

Oj, jag missade att du också fyllde år!😊 
Får säga Grattis till dig också!🌺🎁🌈

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lubsan
9/20/16, 12:54 AM
#4

Nä, det är väl så ;) Tusen tack!

Carmarino
9/20/16, 2:09 PM
#5

Grattis på födelsedagen till er alla tre. 🎁

Eftersom jag inte vet när mina katter är födda så blir det inget födelsedagsfirande, men de får "fredagsgodis" = fredagsmys för katter, men med favoritgodiset istället för tacos och chips. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

burmamys
9/20/16, 2:40 PM
#6

Gratulerar på födelsedagen, alla tre! 😀🍰💐 Mina katter brukar få något extra gott köttben (t ex lammracks istället för kycklingvinge) eller något extra gott och lyxigt kött, typ ryggbiff, hjortstek, kalvstek… 😉 Ibland passar det bra att introducera en ny leksak just den dagen, typ en gammal vippa som fått ny tuggvänlig sak och/eller lite påskfjädrar längst ut på snöret, eller en ny fodergömma att klura på. Inte för att de vet att de fyller år men ändå! 😊

Annons:
Upp till toppen
Annons: