Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1790 ggr
Nea02
9/11/16, 6:15 PM

Hjälp med kattnamn?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag skulle gärna vilja ha några förslag på kattnamn, har kommit på några stycken men det är svårt! Det är en helig Birma (Hane) Och som då självklart är han vit och lite mörkbrun på nos och öron. Hans personlighet vet jag inte riktigt för jag har inte hämtat honom än, han e bara 7 och en halv vecka. Mamman var ett år och fick bara två kattungar. Han som vi väntar på blev ganska lite men det bryr vi oss inte så mycket om. Skulle gärna vilja har förslag på utländska namn som betyder olika saker, som styrka, liten, modig och sånt! Alla förslag uppskattas!!! //Linnea

Annons:
micki78
9/12/16, 1:52 PM
#1

Åhh va söt! som en liten björn unge. Älskar Birman, har själv en birma kille och tycker det är en helt underbar ras. Det är svårt med namn, jag hade redan bestämt ett namn på min birma innan jag hämtade honom men sen när jag såg honom blev det ett helt annat namn. Så om inte annat så kommer du säkert på ett namn när du hämtar honom.

Thors matte
9/12/16, 10:30 PM
#2

Agaton-betyder god, Dante. betyder uthållig, Enzo-betyder seger, Florian-betyder blomstrande,  Levi- betyder tillgiven, Moltas-betyder den förtjusande

Upp till toppen
Annons: