Annons:
Etikettvila-i-frid
Läst 2181 ggr
immobilized
9/6/16, 3:41 PM

Lilla Mitzi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Det var år 2011 som Mitzi dog vilket är några år sedan nu.
Men letade genom gamla bilder på laptopen och snubblade över dessa.
Saknar ju den lilla svartfisen.

Hon var väl egentligen mammas katt.
En jättesöt huskatt som vi hade i många år då jag bodde hemma hos mina föräldrar.
Kommer aldrig att glömma hur det kändes att borra ner ansiktet i hennes päls, eller hur hon kurrade till svar då man ropade på henne och hur hon lekte med mina kaniner och diskuterade allt med grannkatten. 🐱❤️

Det är lite sorgligt att man inte kan ha en kissemiss idag men vad gör man. Mina hundar skulle aldrig funka med katt. 😕Men man måste ju vara ärlig mot sig själv och djuren gällande vilka begränsningar man har.

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Annons:
Aleya
9/6/16, 4:10 PM
#1

Så fin. Jag förstår hur det känns. I år är det 10 år sedan min första katt Bosse dog (han var 9,5 år) och det var hemskt när han dog. Jag hade mardrömmar om att han levde och var kattunge igen. Jag bara satte mig upp mitt i natten och grät som ett barn. För jag minns alla fina stunder med han men samtidigt smärtan av att ha sett han avlivas. Och samma var det med Babbis. Han blev bara 3 år och sparkad av någon idiot, för bröstbenet var av. Jag minns när man gick ute med han och han var som en hund efter en. Nu har ju dom hemska minnena bleknat mer och mer. Och kvar är dom roliga. Men jag känner som dig. En saknad av att ha katt i närheten. Min mamma har alla fyra katter och jag kan inte skaffa en då min kille är allergisk. Men som du får man inse sina begränsningar. Jag får då mysa med katterna när jag är hos mamma och pussa på dom och busa med dom. Så det är ju skönt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

immobilized
9/8/16, 3:16 PM
#2

#1 Tack så mycket 🐱🌺

Mina föräldrar har inga djur alls nu men sambons syster och mamma har varsin katt ialla fall. Så lite kattmys får man ju ibland.

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Upp till toppen
Annons: