Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 867 ggr
ElisabethB
8/29/16, 10:29 PM

2 underbara och vackra huskatter omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letar du efter ett par katter med ljuvligt temperament? Är det ett plus om de dessutom är vackra, id-märkta, kastrerade, vaccinerade och ägarregistrerade? Då har du kommit till rätt annons!

Kiara är en creméfärgad tös på ca 1,5 år som hittades vid en landsväg för ca ett år sedan och har gjort väldiga framsteg i samspelet med människor och är idag en kelsjuk tös. Hon är idag frisk utan kända hälsoproblem. Hon bör vaccineras i januari 2017.

Joanna är en svart-vit tös med en väldigt glänsande päls som verkligen visar att hon mår bra. Hon kom till mig när hon var 18 veckor gammal för ca tre år sedan. Joanna har aldrig varit skadad eller sjuk. Även hon är väldigt kelig och tycker om att ligga och mysa i sängen eller i ditt knä när du sitter i en stol. Hon bör vaccineras i mars 2017.

Alla katternas tillbehör som t.ex. kattlådor, klöspelaren, varsin sele, leksaker, transportburar, mat och annat smått och gott medföljer.

Katterna omplaceras p.g.a. ägarens hälsa och omplaceras endast till samma hem utan småbarn. De kostar 1000 kr tillsammans och om du tycker det är dyrt så kan jag nämna att det är vad kastrering av en honkatt kostar. Ifall du vill så kan jag låta veterinärbesikta katterna innan du hämtar de, men då kostar de 2000 kr tillsammans. Tingningsavgiften om du väljer att inte ta med katterna hem på en gång är halva köpesumman.

Vi finns i Åmål i Västra Götaland. Enklast är att skicka ett pm så hör jag av mig och hör vad du har att erbjuda mina små hjärtegryn.

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Annons:
ElisabethB
8/29/16, 10:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Joanna

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

ElisabethB
8/29/16, 10:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Kiara

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Honestyisdead
8/29/16, 11:25 PM
#3

Tycker det ska vara en självklarhet att du besiktigar dom innan omplacering. Något köparen ska behöva be om.

Hoppas dom hittar ett bra hem.

ElisabethB
8/30/16, 7:00 AM
#4

Ok, tänkte inte så långt. Men du har helt rätt hera. Det viktigaste för mig är att de ska få ett bra hem.

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Honestyisdead
8/30/16, 11:28 AM
#5

Det ska självklart stå "Inte något köparen ska behöva be om" i mitt förra inlägg. Ett ord försvann visst :) Men du förstod ändå verkar det som :)

ElisabethB
8/30/16, 11:43 AM
#6

Jodå, jag förstod. Jag vill bara göra vad som är bäst för de och självklart har du rätt om veterinärbesiktningen. Inte lätt att tänka på allt när man inte mår helt bra själv..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Annons:
Honestyisdead
8/30/16, 11:46 AM
#7

Nej det förstår jag.  Måste vara hemskt att omplacera även om man vet att det är det rätta.

burmamys
8/30/16, 1:13 PM
#8

Verkligen tufft att tvingas omplacera!😕 Styrkekram till dig och hoppas allt går bra nu, och att Kiara och Joanna får flytta tillsammans till ett riktigt bra nytt hem med kärleksfulla människor.❤️

ElisabethB
8/30/16, 1:58 PM
#9

Tusen tack burmamys! Det är inget lätt beslut, men jag är helt säker på att det är det bästa för Joannas och Kiaras skull..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

burmamys
8/30/16, 2:36 PM
#10

#9

Upp till toppen
Annons: