Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 603 ggr
Bästakompis
2016-07-01 10:27

Cat catcher

Skrev för ett tag sen om min katt som jag försökte intressera för att gå ut i sele. Nej, det var inte hennes grej. Men nu har hon hittat sin grej: en liten mus på spö. Hon är HEEELT galen i den, och det är ingen konst att hålla igång henne så att hon blir andfådd. Det liknar inte intresset för någon annan leksak. Hon kommer och talar om för mig att hon vill leka, springer före och visar vägen till leksakslådan. Så skönt för nu behöver jag inte bekymra mig över att hon har tråkigt medan brorsan får så mycket mer stimulans och uppmärksamhet genom sina promenader. Hon får verkligen igång sina jaktinstinkter 😀 Här finns Cat Catcher: http://www.supercat.se/kattleksaker/cat-catcher.html?trackID=23672774

Annons:
tixEntry
2016-07-01 10:32
#1

Min kompis katt var också helt galen i en liknande leksak! Han kunde jaga den hur länge som helst…😃

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Honestyisdead
2016-07-01 15:06
#2

Alla sådana leksaker går sönder på några minuter här. För när dom väl fått tag i den släpper dom inte fören leksaken i änden är loss.

Bästakompis
2016-07-02 09:53
#3

😄 Då leker mina katter på ett annat sätt, när de har fångat den släpper de på en gång och vill jaga den igen. Lillan njuter av jakten och gör små missnöjda ljud om jag inte leker på rätt sätt… 😬 Ibland bär hon musen i munnen men hon gnager aldrig på saker. I alla fall så sitter musen på metalldelar och den går att knäppa av och ersätta med en ny om det skulle behövas.

Upp till toppen
Annons: