Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 554 ggr
Moonstone
4/27/16, 3:01 PM

Katter - semester - saknad

Sambon o jag ska åka iväg snart o våra två kissar ska då också på semester. Dom ska bo hos mina svärföräldrar. Jag är redan jätteledsen för att jag behöver lämna dom. Dom har det super bra där men åh vad jag tycker det är jobbigt. Förra gången vi åkte iväg grät jag nästan varje dag när vi var borta. Det kanske låter väldigt överdrivet för vissa.. Men dom är som barn för mig. Är det någon som känner igen sig? Och har ni tips? Det är bara en vecka.. Men ja. Kan ju inte rå för att jag känner så.

Annons:
vendelay
4/27/16, 3:16 PM
#1

Förstår dig verkligen. Du kanske kan be dem att skicka bilder och lite uppdateringar på vad katterna håller på med under dagarna?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Lubsan
4/27/16, 4:39 PM
#2

Jag kände precis likadant när vi var borta i en helg, låg och grät första natten. Men jag fick bilder skickade via facebookchatt eller sms av mina kattvakter då kändes det lite bättre. Det som gjorde mig ledsen förutom min saknad var att jag tänkte att katterna saknade oss och trodde att vi lämnat dom men det är ju bara att lägga mänskliga känslor på dom, jag tror dom är nöjda och glada sålänge någon ger dom mat, gosar och leker med dom lite varje dag :)

[lillelull]
4/27/16, 11:00 PM
#3

Ja jag gråter när jag ska vara utan min kisse en natt och då passar min mamma honom i  min lägenhet och jag litar 100 % på henne men jag är bara sån. De är som att vara utan en del av mig.  Han är mitt lilla barn. Så nä du är inte ensam!

Upp till toppen
Annons: