Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 960 ggr
Jessicahagstrom94
2015-03-04 14:43

Bra veterinärer?

Jag vill vara på den säkra sidan ifall olyckan är framme med någon av katterna hemma. Gävles Evidencia åker jag INTE till.

Jag bor i Gävle och letar alltså en katt-kunnig veterinär i närheten?
Kan sträcka mig typ 10 mil bort, till Uppsala bl.a. då är det ju bara motorvägen hela vägen och det går snabbt.

Annons:
kattöga
2015-03-04 15:47
#1

Känner inte till några bra veterinärkliniker åt det hållet. (Torsten Mörner är dock en suverän veterinär som jobbat på Uppsala veterinärmedicinska institut eller vad det heter. Men han verkar inte ha nån klinik Gävle-Uppsala.) 

Men kanske kan denna sajt vara till hjälp för den dag du behöver hitta veterinärer i din närhet? Veterinärer.com 
Där kan man också lämna ett omdömen/recensioner om man vill.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Uppkatten
2015-03-04 18:53
#2

Kristina Viktorsson på Uppsala veterinärmottagning!!! Jätteduktig på "skyggisar". Var med o startade upp Uppsala katthem, och är" katthemmets" veterinär om jag förstått det rätt. Jag tycker hon är suverän både med katterna och med deras mattar/hussar! Själv är jag jätteimponerad över hur mjukt o fint hon bemöter skyggisar!!! Bra öppettider och fin mottagning.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Jessicahagstrom94
2015-03-04 20:03
#3

Tack för tipsen :)

Upp till toppen
Annons: