Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 1425 ggr
ElisabethB
2014-11-19 11:16

Ny sele

Vad tror ni om den här selen. Mina har en liknande som de trivs med, men som tyvärr är lite för stor i halsen…

https://www.kattkompaniet.nu/puppia-ritefit-kattsele-svart-s-p-1590.aspx

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Annons:
ElinaPersson
2014-11-19 23:30
#1

Jag älskar mina två!! Har 2 katter som det skiljer sig väldigt mycket emellan på kroppsbyggnad men då jag kan anpassa både i hals och midja så sitter den som ett smäck på båda 😉🙂

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ElisabethB
2014-11-20 08:04
#2

Låter som det är ett bra köp då…

Funderar på att ha flexikoppel till. 🙂

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

nybörjareperser
2014-11-20 23:46
[cicoccabim]
2014-11-21 06:03
#4

Min gillade den inte alls. Hon vägrade gå i den, och fastnade alltid med ena tassen i den. Så istället för att få en utbrytarkung valde jag en annan sele, av H-modell.

jollycox
2014-11-21 11:16
#5

På mina katter sitter puppia-selarna inte bra. Till ena katten fick jag sy en egen sele. Till andra katten förlängde jag bandet på ryggen på puppia-selen för den sitter bra på honom i övrigt.
Men ska man köpa en puppia så tycker jag man ska satsa på en som man kan justera halsöppningen på, finns kardborre(som jag har) och knäppspänne(som i länken i #0).

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

ElisabethB
2014-11-21 11:19
#6

Nu har jag beställt selar som jag hoppas katterna kommer trivas med :) Blev inte den jag länkade till utan en annan sort..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Annons:
ElisabethB
2014-11-21 11:19
#7

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Upp till toppen
Annons: