Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 3115 ggr
EvelinaS-L
11/17/14, 9:19 PM

Liten kattlåda med tak, var?

En liten kattlåda med tak. Vart får man tag på det?
Ska användas till min kanin som är lösgående. Har en vanlig kattlåda nu, men söker nu efter en med tak..

_Kram Evelina
_

Annons:
fredricakarlsson
11/18/14, 12:52 AM
#1

Hur liten är liten?

evarob
11/18/14, 12:42 PM
#2

Här är ett tips på en lite mindre kattlåda med tak Kattlåda Dano

hoppas att du hittar en bra kattlåda till kaninen🙂

EvelinaS-L
11/18/14, 1:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#1: Haha det va ju en bra fråga!  Dumt av mig att inte va mer specifik. Men jag tänker mig något som kanske passar till storleken av en kattunge? 
De som jag hittat har det stått att dom passat "en fullvuxen katt", och jag vill inte ha allt för stor låda.  Men typ som lådan jag har nu, fast med tak på också.

#2: Hade tänkt mig något billigare.. Runt 100-200kr. Men det kanske är omöjligt?

_Kram Evelina
_

[cicoccabim]
11/18/14, 1:19 PM
#4

titta på kattkompaniet, animail, zoozoo, osv- det brukar finnas billiga. Kolla blocket?

EvelinaS-L
11/18/14, 3:42 PM
#5

#4: tack, ska kolla! :)
japp, har kollat blocket och tradera.

_Kram Evelina
_

kattöga
11/18/14, 4:25 PM
#6

Annars kanske du kan göra din egen kanintoalett?  Av en plastback med lock som du sågar ut ett hål i (och kantar med något så att det inte blir "vasst"), en transportbur som toalett, ett kaninhus eller en babypall eller nån annan låda, som du ställer över din kanintoalett?

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
nybörjareperser
11/21/14, 12:28 AM
#7

här har de snygga och billiga kattlådor, såg att de har fri frakt hela helgen :) http://www.kattkompaniet.nu/kattlada-med-tak-nova-vitmork-gra-p-2071-c-147.aspx

Upp till toppen
Annons: