Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 967 ggr
Evelina!
10/21/14, 12:13 PM

Torrfoder - hjälp!

Har tre ungkatter här hemma som jag ska köpa nytt torrfoder till, de har tidigare käkat Applaws kitten, men nu är detta foder slut hos min leverantör (Zoozoo.com) så nu söker jag efter lämpligt alternativ som finns i lager hos dem. Vad har ni för förslag? Är nöjd med Applaws, så gärna något likvärdigt. Dock är min ekonomi lite skral just nu och eftersom de bara äter torrfodret som komplettering till Bozita blötfoder vill jag ha något som är billigare än Applaws. Samtidigt vill jag ju att det ska hålla förhållandevis god kvalitet och ha begränsad mängd spannmål i sig. Finns det något foder (hos Zoozoo.com) som passar in på mina krav? Tacksam för svar!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Saffran0Spice
10/21/14, 12:16 PM
#1

applaws finns billigare på petsonline.se =)

http://www.petsonline.se/varumarken/applaws/

Fridaaaa
10/21/14, 12:17 PM
#2

Petsonline har det till bra pris, finns som hemleverans också 🙂
Tänk på att du måste fasa in det nya fodret nämligen.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Evelina!
10/21/14, 12:39 PM
#3

#2 Har kvar foder så att jag kan fasa in det.

Kollade in petsonline.se och det är ju bra att de har fodret, men eftersom jag köper sanden (Zoozoo.coms egna) på Zoozoo.com skuulle jag gärna vilja köpa fodret där med så jag får allt på samma faktura. Men det kanske är för mycket att önska.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Fridaaaa
10/21/14, 12:44 PM
#4

#3 Enda vettiga torrfoder jag hittade på zoozoo var acana. Vet inte hur bra james är. Annars är det applaws, men när skulle de få in det igen på lager? 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Evelina!
10/21/14, 12:49 PM
#5

#4 Okej, blir kanske att jag får köpa fodret från petsonline då…

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Fridaaaa
10/21/14, 12:49 PM
#6

#5 De är toppen. Men vad har du för Kattsand nu? Inget likvärdigt på petsonline?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Evelina!
10/21/14, 12:53 PM
#7

#6 Zoozoo.coms egna, med doft av babypuder. Den är jättebillig, men likvärdig EverClean så det är därför jag valt att köpa den. Ska kolla priset på EC på petsonline, det kanske också är billigare än på Zoozoo.com…

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Fridaaaa
10/21/14, 12:56 PM
#8

#7 Aha. Ingen aning om vad det kostar där tyvärr. De har Extreme Classic om jag inte minns fel också

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Evelina!
10/21/14, 1:00 PM
#9

#8 Nu blev det att jag köpte fodret på petsonline och sanden på zoozoo. Dock blir det sjukt dyrt då jag var tvungen att handla för över 500-600 kr per ställe för att få fri frakt.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Upp till toppen
Annons: