Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 467 ggr
Ellenfyrkant
8/28/14, 6:49 PM

Försäkringsbolag

Jag skulle vilja ha hjälp att lista rätt upp och ner vilka försäkringsbolag man kan titta på när man ska teckna samt för- och nackdelar. Även erfarenheter av att behöva använda försäkringen. Vad har du för försäkring och varför?

Mvh Ellenfyrkant

Annons:
Maria
8/28/14, 6:52 PM
#1

Vi hade Agria till våra katter men fick bättre pris på Folksam för ungefär samma villkor och då har vi alla andra försäkringar också på Folksam.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ellenfyrkant
8/28/14, 6:52 PM
#2

Jag har min enda katt försäkrad hos Agria. För att av de jag kollade på när jag tecknade tyckte jag att det lite dyrare priset vägde upp att inte vårdbeloppet sjunker hos en gammal katt. Hade dessutom Agria sedan tidigare på mina 2 hundar så det kändes smidigt, även om det inte alls var en avgörande faktor.

Mvh Ellenfyrkant

[[Rabbitsforlife]]
8/28/14, 6:54 PM
#3

Vi kommer teckna försäkring för Wilda hos folksam. Dels för att min sambo redan har andra försäkringar där och dels för att vi tyckte att det verka bra. Har ingen erfarenhet av några andra försäkringsbolag så lägger en liten tass här. :)

Upp till toppen
Annons: