Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 1091 ggr
Bellbooh
8/26/14, 4:12 PM

Katt-toa med tak säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag har två fina och rymliga kattlådor som bara ligger och tar plats. Nypris för varje låda är 400-500kr, men kan tänka mig sälja varje låda för 100kr/st. Finns i Stockholmsområdet. Den ena är en hörnlåda som användes av en katt i nästan ett helt år, den andra är nyare och endast använd av två katter i ca 4 månader.  Anledningen till att dessa lådor inte längre används är för att mina katter använder Peewee nuförtiden.

Försökte hitta info ifall det var tillåtet att lägga upp ett sånt här inlägg, men har inte hittat nåt, förhoppningsvis strider detta inte mot något policy…

Annons:
Zekina
8/26/14, 8:04 PM
#1

Jag är sugen på en av dom, vad blir fraktkostnaden för de? Bor nämligen i Halland..

Bellbooh
8/26/14, 8:54 PM
#2

#1 jag kollade nyss på schenker o de skulle kosta närmare 400kr, och över 500kr med posten :/ blir nog billigare att köpa nytt då :)

Zekina
8/26/14, 9:14 PM
#3

# Oj, jag då kan jag ju köpa ny ist… Måste bara fråga var du har köpt dessa då? :)

Bellbooh
8/27/14, 11:32 AM
#4

Hörnlådan köpte via nätet på swecat.se för 2 år sen, tror inte den finns på deras sortiment nu förutom en som liknar den. Sen den vanliga lådan köptes förra året i djurmagazinet i södertälje :)

solsken82
9/18/14, 9:08 PM
#5

Jag vill gärna ha kattlådan bor i Sundbyberg. Yvonne o Elvira som behöver den till landet. yarstrand@hotmail.com 0707414307

Upp till toppen
Annons: