Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 1048 ggr
jossan_20
7/31/14, 11:10 AM

djursjukhus som kastrerar 7 mån katt

hej!! nån som vet nå djursjukhus som kastrerar 7 mån katt? gärna närheten av västmaland . eller i Örebro .

försökt o googla men hittar inget. o de är akut då min äldsta katt är dum mot henne.  sen har jag en annan fråga hittar jag en vetrinär som gör de kan jag åka bort då? menar inte direkt efter men nn dag efter. har fixat kattvakt men ingen av dom kan bo hos mig. eller måste man ha översikt efter kastreringen hela tiden?

Annons:
OberonsMatte
7/31/14, 11:12 AM
#1

7 månader ska väl inte vara något problem? En del veterinärer vill ogärna kastrera före 6 månader, men därefter är det nog ytterst få som har några betänkligheter.

Sajtvärd Katter iFokus

jossan_20
7/31/14, 11:15 AM
#2

#1 djursjukhuset i köping kasterar dom inte förns dom är 8 mån

jossan_20
7/31/14, 11:27 AM
#3

fixat tack för hjälpen.

Tanjis
7/31/14, 11:30 AM
#4

Kontakta djursjukhuset i örebro, dom är jätte bra. Om du ska åka bort så låt åtminstone katterna vara hemma och ja man måste ha översikt på dom ett tag ifall dom lyckas få av tratten eller så är det inge bra, är det en hona så kommer hon må rätt kass några dagar så det är ju inte shyst att åka ifrån henne alls i så falll.. kan du inte kastrera efter att du vart borta

Slugawoo
7/31/14, 11:46 AM
#5

Jag har varit både på Djursjukhuset och Annalysen i Örebro när jag kastrerat/vaccinerat mina katter.

http://www.evidensia.se/djursjukhuset-annalysen/startsidan

http://www.orebrodjursjukhus.se/?gclid=CNiysO2i778CFSLjcgodJpgA4w

Tanjis
7/31/14, 11:53 AM
#6

#5 jag avrådrer annalysen, dom ställde fel diagnos, felbehandla min katt så att han vart sjukare och sjukare för var dag som gick, när vi sen vände oss till djursjukhuset så blev veterinären jätte ledsen och bedrövad när han insåg att han var tvungen att avliva min katt pågrund utav en felbehandling.

Annons:
jossan_20
7/31/14, 11:57 AM
#7

De blev västerås. O de blev ingen resa. Fast får jag välja mellan att åka bort eller att tjejerna blir sams. Väljer jag tjejerna. hoppas bara Att detta är orsaken till att dom bråkar. Tack för alla

jossan_20
7/31/14, 11:59 AM
#8

#4 jag tar aldrig med mig mina katter när jag åker bort. De går inte.

Upp till toppen
Annons: